Już za 19 zł miesięcznie przez rok
Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Aktualizacja: 03.07.2025 07:31 Publikacja: 29.10.2009 00:00
– To cel jak najbardziej realny i wierzę, że na koniec 2010 roku, to my będziemy na czele. Już dziś radzimy sobie znacznie lepiej od naszego głównego konkurenta w jednym z najciekawszych segmentów rynku komórkowego. Jesteśmy zdecydowany liderem, jeśli chodzi o sprzedaż smartfonów z dotykowym ekranem, gdzie nasz udział rynkowy sięga aż 40 proc. – twierdzi Kyung Sik Choi.
Samsunga do ataku na pozycje rynkowe lidera zachęcają tegoroczne wyniki osiągane przez firmę. – Szacujemy, ze rynek sprzedaży telefonów komórkowych w pierwszych dziewięciu miesiącach w Polsce skurczył się o około 10 proc., nam jednak udało się nieznacznie poprawić nasze zeszłoroczne dokonania- podkreśla szef Samsung Electronics Polska. Motorem napędowym sprzedaży mają być takie modele jak: Samsung Avila (S5230), Samsung Corby (S3650), Omnia II oraz telefony z systemem
operacyjnym Android.
Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Tradycyjni operatorzy komórkowi mogą się niepokoić – brytyjski fintech, znany z wielowalutowych kart płatniczych...
Podczas Digital Summit 2025 – kulminacyjnego wydarzenia polskiej prezydencji w Radzie Unii Europejskiej – mowa b...
Pod koniec lutego rozpocznie się druga misja na Księżyc prywatnej firmy Intuitive Machines. Plan zakłada zbadani...
Infrastruktura telekomunikacyjna to coś, o czym nie myślimy na co dzień. Zwykle o jej istnieniu przypominamy sob...
W ubiegłym roku między sieciami mobilnymi Polacy przenieśli 1,51 mln numerów. To prawie o 50 tys. więcej niż w 2...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas