– To cel jak najbardziej realny i wierzę, że na koniec 2010 roku, to my będziemy na czele. Już dziś radzimy sobie znacznie lepiej od naszego głównego konkurenta w jednym z najciekawszych segmentów rynku komórkowego. Jesteśmy zdecydowany liderem, jeśli chodzi o sprzedaż smartfonów z dotykowym ekranem, gdzie nasz udział rynkowy sięga aż 40 proc. – twierdzi Kyung Sik Choi.
Samsunga do ataku na pozycje rynkowe lidera zachęcają tegoroczne wyniki osiągane przez firmę. – Szacujemy, ze rynek sprzedaży telefonów komórkowych w pierwszych dziewięciu miesiącach w Polsce skurczył się o około 10 proc., nam jednak udało się nieznacznie poprawić nasze zeszłoroczne dokonania- podkreśla szef Samsung Electronics Polska. Motorem napędowym sprzedaży mają być takie modele jak: Samsung Avila (S5230), Samsung Corby (S3650), Omnia II oraz telefony z systemem
operacyjnym Android.
– Szczególnie miło jesteśmy zaskoczeni zainteresowaniem modelem Corby, skierowany do segmentu młodzieżowego. Ledwie nadążamy z realizacją zamówień – podkreśla Kyung Sik Choi.