Serwis społecznościowy ma pomóc Inei lepiej obsługiwać klientów

Publikacja: 20.09.2013 15:47

Inea, operator kablowy z Wielkopolski uruchamia serwis społecznościowy Idea dla Inea, który ma pomóc w pracy działowi obsługi klientów.

W serwisie można zgłaszać pomysły i sugestie mające na celu doskonalenie świadczonych przez operatora usług i obsługi abonenta, a także inne kwestie, które są istotne z punktu widzenia użytkowników usług operatora, choć aby zgłosić pomysł, nie trzeba być abonentem Inea.

RP.PL tylko 19 zł za 3 miesiące!

Rzetelne informacje, pogłębione analizy, komentarze i opinie. Treści, które inspirują do myślenia. Oglądaj, czytaj, słuchaj.

„Rzeczpospolita” najbardziej opiniotwórczym medium października!
Materiał Promocyjny
W domu i poza domem szybki internet i telewizja z Play
Materiał Promocyjny
Jak przez ćwierć wieku zmieniał się rynek leasingu
Materiał Promocyjny
Cyfrowe rozwiązania dla budownictwa
Telekomunikacja
Elon Musk czeka na ważną decyzję. Astronomowie ostrzegają przed zgodą na plany SpaceX
Telekomunikacja
Ekspresowy internet. Łączność podczas podróży polską koleją ma się poprawić
Materiał Promocyjny
5G – przepis na rozwój twojej firmy i miejscowości
Telekomunikacja
Kto zmiecie SMS-y? Do tych rozwiązań komunikacyjnych należy przyszłość
Materiał Promocyjny
Nowości dla przedsiębiorców w aplikacji PeoPay