Reklama
Rozwiń

Serwis społecznościowy ma pomóc Inei lepiej obsługiwać klientów

Publikacja: 20.09.2013 15:47

Inea, operator kablowy z Wielkopolski uruchamia serwis społecznościowy Idea dla Inea, który ma pomóc w pracy działowi obsługi klientów.

W serwisie można zgłaszać pomysły i sugestie mające na celu doskonalenie świadczonych przez operatora usług i obsługi abonenta, a także inne kwestie, które są istotne z punktu widzenia użytkowników usług operatora, choć aby zgłosić pomysł, nie trzeba być abonentem Inea.

Już za 19 zł miesięcznie przez rok

Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.

Subskrybuj i bądź na bieżąco!

Telekomunikacja
Oto, które sieci komórkowe wybierają polscy użytkownicy. I od kogo uciekają
Materiał Promocyjny
25 lat działań na rzecz zrównoważonego rozwoju
Telekomunikacja
Brytyjski gigant finansowy wchodzi do Polski z siecią komórkową. Cenowy atak
Telekomunikacja
Biznes oczekuje ujednolicenia przepisów w krajach UE
Telekomunikacja
Na Księżycu powstanie sieć komórkowa. Technologię przygotowała Nokia
Materiał Promocyjny
W zasięgu bezpiecznej przyszłości