TVN przejmuje reklamową obsługę kanałów Disneya

Disney Channel, Disney XD i Disney Junior znikają z portfolio reklamowego domu Atmedia. Ich reklamową obsługę od września przejmuje Premium TV – biuro obsługi stacji tematycznych Grupy TVN

Publikacja: 05.09.2013 08:00

– Z perspektywy oferty Premium TV zyskujemy bardzo atrakcyjne kanały, poszukiwane przez reklamodawców zainteresowanych dotarciem do dziecięcych grup docelowych, a także do rodziców – komentuje Andrzej Karasowski, dyrektor Premium TV.

Atmedia współpracowały z The Walt Disney Company Poland od swoich początków. – 15 lat budowaliśmy marki nadawcy na rynku reklamowym – wcześniej występujące jako Fox Kids i Jetix. Tym trudniejsze jest to dla nas rozstanie. Jednak logika biznesowa Atmedia nie pozwala nam składać ofert powyżej realnego poziomu przychodów możliwych do osiągnięcia –mówi Maria Wajda, dyrektor zarządzający w Atmediach.

99 zł za rok czytania RP.PL

O tym jak szybko zmienia się świat. Ameryka z nowym prezydentem. Chiny z własnymi rozwiązaniami AI. Co się dzieje w kraju przed wyborami. Teraz szczególnie warto wiedzieć więcej. Wyjaśniamy, inspirujemy, analizujemy

Materiał Promocyjny
W zasięgu bezpiecznej przyszłości
Telekomunikacja
Do kogo przenosili się klienci sieci komórkowych w 2024 r.? Ten operator rozbił bank
Materiał Promocyjny
W domu i poza domem szybki internet i telewizja z Play
Materiał Promocyjny
Cyfrowe rozwiązania dla budownictwa
Telekomunikacja
Elon Musk czeka na ważną decyzję. Astronomowie ostrzegają przed zgodą na plany SpaceX