Tylko 9 zł z Płatnościami powtarzalnymi
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Aktualizacja: 01.06.2025 15:47 Publikacja: 05.09.2013 08:00
– Z perspektywy oferty Premium TV zyskujemy bardzo atrakcyjne kanały, poszukiwane przez reklamodawców zainteresowanych dotarciem do dziecięcych grup docelowych, a także do rodziców – komentuje Andrzej Karasowski, dyrektor Premium TV.
Atmedia współpracowały z The Walt Disney Company Poland od swoich początków. – 15 lat budowaliśmy marki nadawcy na rynku reklamowym – wcześniej występujące jako Fox Kids i Jetix. Tym trudniejsze jest to dla nas rozstanie. Jednak logika biznesowa Atmedia nie pozwala nam składać ofert powyżej realnego poziomu przychodów możliwych do osiągnięcia –mówi Maria Wajda, dyrektor zarządzający w Atmediach.
Pod koniec lutego rozpocznie się druga misja na Księżyc prywatnej firmy Intuitive Machines. Plan zakłada zbadani...
Międzynarodowe Forum Rolnictwa Regeneratywnego BIO_REACTION 2025 odbędzie się już 12 czerwca br. w Pierzchnie koło Kórnika.
Infrastruktura telekomunikacyjna to coś, o czym nie myślimy na co dzień. Zwykle o jej istnieniu przypominamy sob...
W ubiegłym roku między sieciami mobilnymi Polacy przenieśli 1,51 mln numerów. To prawie o 50 tys. więcej niż w 2...
Play, czyli najpopularniejszy operator komórkowy, w ostatnich latach dynamicznie rozwija się w obszarze usług in...
Phishing, ataki DDoS i złośliwe oprogramowanie to stali bywalcy raportów dotyczących zagrożeń w sieci. Od lat są najczęściej wykorzystywanymi przez cyberprzestępców metodami, ale to nie znaczy, że sposób ich działania się nie zmienia.
Eksperci wskazują, że kończy się era głosu i jesteśmy w erze klikania i streamingu. To stawia także przed sektor...
Gdzie zdobyć wiedzę, która pomoże w zdobyciu patentu motorowodnego?
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas