Przychody easyCALL.pl z telefonii IP wzrosły trzykrotnie w zeszłym roku

Publikacja: 20.02.2014 10:17

Przychody operatora telefonii IP easyCALL.pl w 2013 r. wyniosły 12,6 mln zł wobec 4,2 mln zł w 2012 r. Znacznie wyższy był też zysk netto ze sprzedaży. Wyniósł on 1,6 mln zł wobec 124 tys. zł w 2012 roku.

Według spółki to przede wszystkim efekt zwiększenia liczby klientów biznesowych korzystających z telefonii IP, sztandarowej usługi spółki.

Telekomunikacja
Na Księżycu powstanie sieć komórkowa. Technologię przygotowała Nokia
Materiał Promocyjny
W zasięgu bezpiecznej przyszłości
Telekomunikacja
Do kogo przenosili się klienci sieci komórkowych w 2024 r.? Ten operator rozbił bank
Materiał Promocyjny
W domu i poza domem szybki internet i telewizja z Play
Materiał Promocyjny
Cyfrowe rozwiązania dla budownictwa
Materiał Promocyjny
Konieczność transformacji energetycznej i rola samorządów
Telekomunikacja
Elon Musk czeka na ważną decyzję. Astronomowie ostrzegają przed zgodą na plany SpaceX
Materiał Promocyjny
Sezon motocyklowy wkrótce się rozpocznie, a Suzuki rusza z 19. edycją szkoleń