Przychody easyCALL.pl z telefonii IP wzrosły trzykrotnie w zeszłym roku

Publikacja: 20.02.2014 10:17

Przychody operatora telefonii IP easyCALL.pl w 2013 r. wyniosły 12,6 mln zł wobec 4,2 mln zł w 2012 r. Znacznie wyższy był też zysk netto ze sprzedaży. Wyniósł on 1,6 mln zł wobec 124 tys. zł w 2012 roku.

Według spółki to przede wszystkim efekt zwiększenia liczby klientów biznesowych korzystających z telefonii IP, sztandarowej usługi spółki.

Miesięczny limit darmowych artykułów został wyczerpany

Ten artykuł przeczytasz z aktywną subskrypcją rp.pl!

Teraz 4 zł za tydzień dostępu do rp.pl!

Na bieżąco o tym, co ważne w kraju i na świecie. Czytaj bez ograniczeń artykuły z Rzeczpospolitej i wydania magazynowego Plus Minus.

Telekomunikacja
Uwaga na nowe pułapki w roamingu. Jak za granicą łączyć się taniej lub za darmo
Telekomunikacja
Gigant ogłasza przełom w łączności. To zupełnie nowa jakość
Telekomunikacja
To ma być przełom w tworzeniu ultraszybkiego internetu 6G. Znika wielka przeszkoda
Materiał Promocyjny
Mobilne ekspozycje Huawei już w Polsce – 16 maja odwiedzi Katowice
Materiał Promocyjny
Mity i fakty – Samochody elektryczne nie są ekologiczne
Telekomunikacja
Eldorado 5G dobiega końca, a firmy tną etaty. Co z Polską?