Reklama

Netia testuje swoją usługę telewizyjną w modelu BSA

Publikacja: 25.11.2013 15:35

Netia, która w końcu września miała 111 tys. abonentów usługi telewizyjnej i koncentruje się na jej sprzedaży na swojej sieci, testuje obecnie możliwość poszerzenia zasięgu usługi o sieć Telekomunikacji Polskiej (Orange Polska) – dowiaduje się rpkom.pl.

Testy mają pozwolić operatorowi uzyskać informację nt. kosztu wdrożenia telewizji na łączu TP w modelu BSA. Od niego zależeć będzie decyzja, czy Netia zdecyduje się na aktywne zdobywanie klientów także poza zasięgiem własnej sieci.

Tylko 19 zł miesięcznie przez cały rok.

Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Treści, którym możesz zaufać.

Reklama
Telekomunikacja
Które sieci komórkowe wybierali Polacy? Zwycięzców jest dwóch
Materiał Promocyjny
W poszukiwaniu nowego pokolenia prezesów: dlaczego warto dbać o MŚP
Telekomunikacja
Duże zainteresowanie naborem na nadzorcę rynku telekomunikacyjnego. Kto wystartował?
Telekomunikacja
Oto, które sieci komórkowe wybierają polscy użytkownicy. I od kogo uciekają
Telekomunikacja
Brytyjski gigant finansowy wchodzi do Polski z siecią komórkową. Cenowy atak
Materiał Promocyjny
Stacje ładowania dla ciężarówek pilnie potrzebne
Telekomunikacja
Biznes oczekuje ujednolicenia przepisów w krajach UE
Materiał Promocyjny
Bank Pekao uczy cyberodporności
Reklama
Reklama