Reklama
Rozwiń
Reklama

Heyah atakuje mobilny rynek komunikatorem

Wolność w internetowej sieci Heyah ma od dziś nowe imię. To Freeyah – czyli komunikator internetowy, który Polska Telefonia Cyfrowa zaproponuje klientom swojej młodzieżowej marki. W ten sposób komórkowa sieć chce pogodzić różne cele: uprzedzić ekspansje mobilnych aplikacji niezależnych deweloperów, podnieść swoje przychody i odebrać klientów konkurencji. Operator nie zapomniał także o zmianach w podstawowej ofercie usług Heyah, które mimo wszystko pozostaną motorem sprzedaży w tym roku. A plany są ambitne

Publikacja: 05.03.2012 14:06

Heyah atakuje mobilny rynek komunikatorem

Foto: ROL

Dzisiaj wieczorem Polska Telefonia Cyfrowa rozpocznie kampanię reklamową usług pod marką Heyah. Nowym wyróżnikiem oferty będzie mobilny komunikator pod nazwa Freeyah. – To chyba pierwsza na skalę globalną tego typu aplikacja opracowana przez operatora. Przełomem jest postawienie na mobilną sieć, jako medium dla mobilnych aplikacji komunikacyjnych. Dzisiaj korzystają one głównie z WiFi – powiedział podczas dzisiejszej konferencji prasowej Miroslav Rakowski, prezes zarządu PTC.

Operator kieruje komunikator zarówno do własnej bazy marki Heyah, jak również do klientów korzystających z sieci innych operatorów (jak „obcy” traktowani są także użytkownicy TakTak i T-Mobile). Różnice są w benefitach. Klienci innych niż Heyah sieci mogą za pomocą aplikacji komunikować się głosowo i tekstowo, konsumując w sposób właściwy dla swojej taryfy transmisję danych.

Pozostało jeszcze 82% artykułu

RP.PL i The New York Times w pakiecie za 199zł!

Kup roczną subskrypcję w promocji Black Month - duet idealny i korzystaj podwójnie!

Zyskujesz:

- Roczny dostęp do The New York Times, w tym do- News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

- RP.PL- twoje rzetelne i obiektywne źródło najważniejszych informacji z Polski i świata z dodatkową weekendową porcją błyskotliwych tekstów, wnikliwych analiz i inspirujących rozmów w ramach magazynu PLUS MINUS.

Reklama
Telekomunikacja
Które sieci komórkowe wybierali Polacy? Zwycięzców jest dwóch
Materiał Promocyjny
Aneta Grzegorzewska, Gedeon Richter: Leki generyczne też mogą być innowacyjne
Telekomunikacja
Duże zainteresowanie naborem na nadzorcę rynku telekomunikacyjnego. Kto wystartował?
Telekomunikacja
Oto, które sieci komórkowe wybierają polscy użytkownicy. I od kogo uciekają
Telekomunikacja
Brytyjski gigant finansowy wchodzi do Polski z siecią komórkową. Cenowy atak
Materiał Promocyjny
Osiedle Zdrój – zielona inwestycja w sercu Milanówka i… Polski
Telekomunikacja
Biznes oczekuje ujednolicenia przepisów w krajach UE
Reklama
Reklama
REKLAMA: automatycznie wyświetlimy artykuł za 15 sekund.
Reklama