Aktualizacja: 09.05.2025 10:14 Publikacja: 05.03.2012 14:06
Foto: ROL
Dzisiaj wieczorem Polska Telefonia Cyfrowa rozpocznie kampanię reklamową usług pod marką Heyah. Nowym wyróżnikiem oferty będzie mobilny komunikator pod nazwa Freeyah. – To chyba pierwsza na skalę globalną tego typu aplikacja opracowana przez operatora. Przełomem jest postawienie na mobilną sieć, jako medium dla mobilnych aplikacji komunikacyjnych. Dzisiaj korzystają one głównie z WiFi – powiedział podczas dzisiejszej konferencji prasowej Miroslav Rakowski, prezes zarządu PTC.
Operator kieruje komunikator zarówno do własnej bazy marki Heyah, jak również do klientów korzystających z sieci innych operatorów (jak „obcy” traktowani są także użytkownicy TakTak i T-Mobile). Różnice są w benefitach. Klienci innych niż Heyah sieci mogą za pomocą aplikacji komunikować się głosowo i tekstowo, konsumując w sposób właściwy dla swojej taryfy transmisję danych.
Pod koniec lutego rozpocznie się druga misja na Księżyc prywatnej firmy Intuitive Machines. Plan zakłada zbadani...
Infrastruktura telekomunikacyjna to coś, o czym nie myślimy na co dzień. Zwykle o jej istnieniu przypominamy sob...
W ubiegłym roku między sieciami mobilnymi Polacy przenieśli 1,51 mln numerów. To prawie o 50 tys. więcej niż w 2...
Play, czyli najpopularniejszy operator komórkowy, w ostatnich latach dynamicznie rozwija się w obszarze usług in...
Eksperci wskazują, że kończy się era głosu i jesteśmy w erze klikania i streamingu. To stawia także przed sektor...
Lenovo jest liderem rynku komputerów PC w Polsce. Motorola jest tu jednym z liderów rynku smartfonów.
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas