Reklama

Cyfrowy Polsat w jednej trzeciej mPunktów

Operator telewizyjnej platformy satelitarnej wprowadził swoją ofertę do części sieci przejętego w listopadzie ub.r mPunktu[/link].

Publikacja: 14.04.2010 00:00

Oferta Cyfrowego Polsatu dostępna jest obecnie w 69 ze 195 salonów mPunkt, czyli w 35 proc. całej sieci sprzedaży. W tych samych salonach wciąż można kupić usługi sieci Plus. Do końca kwietnia br. Polkomtel współpracuje z mPunktem na dotychczasowych zasadach. Co do detali współpracy od maja nie zawarto jeszcze porozumienia.

Cyfrowy Polsat kupił 45 proc. udziałów w mPunkcie za 25 mln zł. Polkomtel wypowiedział w związku z tym umowę agencyjną swojej sieci. Strony deklarowały jednak chęć porozumienia, która – wedle nieficjalnych informacji – miałaby polegać na, co najmniej, operacyjnym podziale sieci na salony sprzedające ofertę sieci Plus i ofertę Cyfrowego Polsatu.

Tylko 19 zł miesięcznie przez cały rok.

Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Treści, którym możesz zaufać.

Reklama
Telekomunikacja
Które sieci komórkowe wybierali Polacy? Zwycięzców jest dwóch
Materiał Promocyjny
W poszukiwaniu nowego pokolenia prezesów: dlaczego warto dbać o MŚP
Telekomunikacja
Duże zainteresowanie naborem na nadzorcę rynku telekomunikacyjnego. Kto wystartował?
Telekomunikacja
Oto, które sieci komórkowe wybierają polscy użytkownicy. I od kogo uciekają
Telekomunikacja
Brytyjski gigant finansowy wchodzi do Polski z siecią komórkową. Cenowy atak
Materiał Promocyjny
Stacje ładowania dla ciężarówek pilnie potrzebne
Telekomunikacja
Biznes oczekuje ujednolicenia przepisów w krajach UE
Materiał Promocyjny
Bank Pekao uczy cyberodporności
Reklama
Reklama