Zwiększyła się też liczba gospodarstw domowych, które korzystają z telefonu stacjonarnego w UPC: przybyło ich w kwartał 10 tys. i na koniec czerwca było 209 tys. O 800 osób więcej niż w marcu (1,0139 mln) korzysta też z usługi TV operatora. Mimo wspomnianego wzrostu abonentów poszczególnych usług (RGU), liczba abonentów UPC skurczyła się w porównaniu z marcem o 2 tys. (1,085 mln). Operatorowi ubywa klientów analogowych pakietów telewizyjnych, chociaż udaje mu się podnosić wskaźnik liczby usług na jednego klienta.

Przychody UPC Polska w II kwartale 2010 sięgnęły 74,5 mln dolarów, podczas gdy rok wcześniej wyniosły 65,5 mln dolarów. Oznacza to wzrost o ponad 13 proc. przychodów nominowanych w dolarach. UPC Polska notuje jednak przychody w złotych i na wyniki publikowane przez jej właściciela wpływają znacząco kursy walutowe. Biorąc poprawkę na kursy walut po jakich UPC przeliczała wpływy można szacować, że nominowane w złotych przychody wzrosły ok. 10 proc.

[i]współpraca Łukasz Dec[/i]