Aktualizacja: 09.05.2025 08:39 Publikacja: 09.01.2017 07:21
Z raportu „Clound Security” opublikowanego przez CloudPassage wynika, że 50 proc. przebadanych firm inwestuje więcej niż 15 proc. budżetu IT w chmurę, a już co piąty przedsiębiorca – nawet 25 proc. Ponad połowa respondentów wybiera to rozwiązanie ze względu na jego dostępność. 41 proc. przedsiębiorców uważa, że chmura obniża koszty, natomiast ponad jedna trzecia ankietowanych (36 proc.) docenia skalowalność tego produktu.
Wciąż wiele obaw wywołują kwestie związane z bezpieczeństwem chmury i ochroną poufnych danych.Jak mówi dyrektor zarządzający w Onex Gropup Jakub Hryciuk, część przedsiębiorców obawia się, że przekazując dane firmowe drugiemu podmiotowi, naraża je na ryzyko związane z tym, że usługodawca w jakiś sposób ich użyje: sprzeda je reklamodawcom czy będzie szpiegował swoich klientów.
Trzy Polki zdigitalizowały biznes oparty na igle i nitce, pokazując, że innowacją mogą być tradycyjne usługi kra...
Rodzima firma rozwija aplikację, która ma identyfikować w produktach przemysłowych szkodliwe substancje. Wystarc...
To rewolucja w świecie online – Polacy pracują nad technologią, która pozwoli poczuć uścisk dłoni rozmówców będą...
Połączyli modę i algorytmy sztucznej inteligencji – stworzyli unikalny produkt, po który sięgają internetowi twó...
Specjaliści od sztucznej inteligencji z Krakowa opracowali Trump Sentiment Index, darmowe narzędzie AI do śledze...
Lenovo jest liderem rynku komputerów PC w Polsce. Motorola jest tu jednym z liderów rynku smartfonów.
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas