Reklama

Na zakupy w sieci ze zdjęciem

Sprzedaż w sieci wchodzi na nowy poziom. Nie trzeba już znać dokładnego modelu spodni czy kurtki. Wystarczy zdjęcie. Resztą zajmie się rozwiązanie od firmy Samito.

Publikacja: 22.10.2019 07:00

Polacy coraz częściej kupują odzież w internecie

Polacy coraz częściej kupują odzież w internecie

Foto: Bloomberg

– Jesteśmy firmą z obszaru marketing automation, ale w przeciwieństwie do konkurencji wywodzimy się z rynku reklamowo-wydawniczego. Analizujemy ruch na stronie, użytkowników, tworzymy ich profile i personalizujemy ich doświadczenie, ale skupiamy się na pracy w czasie rzeczywistym. Od początku rozwijaliśmy ten system w tym kierunku, a jego nowa, odświeżona wersja zadebiutowała na rynku w sierpniu. Izba Gospodarki Elektronicznej, oceniając jego jakość, uznała, że to najlepsze narzędzie dla sklepów internetowych – zachwala Rafał Gawłowski, prezes Samito.

Pozostało jeszcze 81% artykułu

Już za 19 zł miesięcznie przez rok

Jak zmienia się świat i Polska. Jak wygląda nowa rzeczywistość polityczna po wyborach prezydenckich. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Czytaj, to co ważne.

Reklama
Biznes Ludzie Startupy
Strażnik nieba NATO z Gdyni. Polska tarcza antydronowa podbija świat
Materiał Promocyjny
Huawei wyznacza nowy standard bezpieczeństwa magazynów energii
Biznes Ludzie Startupy
„Polski laser”. Ten start-up chce odmienić produkcję smartfonów i chipów
Materiał Promocyjny
Łączność dopasowana do potrzeb przedsiębiorcy
Biznes Ludzie Startupy
Ogrody i plantacje zamiast parkingów i pustostanów. To będzie rewolucja w miastach
Reklama
Reklama