Na zakupy w sieci ze zdjęciem

Sprzedaż w sieci wchodzi na nowy poziom. Nie trzeba już znać dokładnego modelu spodni czy kurtki. Wystarczy zdjęcie. Resztą zajmie się rozwiązanie od firmy Samito.

Publikacja: 22.10.2019 07:00

Polacy coraz częściej kupują odzież w internecie

Polacy coraz częściej kupują odzież w internecie

Foto: Bloomberg

– Jesteśmy firmą z obszaru marketing automation, ale w przeciwieństwie do konkurencji wywodzimy się z rynku reklamowo-wydawniczego. Analizujemy ruch na stronie, użytkowników, tworzymy ich profile i personalizujemy ich doświadczenie, ale skupiamy się na pracy w czasie rzeczywistym. Od początku rozwijaliśmy ten system w tym kierunku, a jego nowa, odświeżona wersja zadebiutowała na rynku w sierpniu. Izba Gospodarki Elektronicznej, oceniając jego jakość, uznała, że to najlepsze narzędzie dla sklepów internetowych – zachwala Rafał Gawłowski, prezes Samito.

Pozostało 81% artykułu

Ten artykuł przeczytasz z aktywną subskrypcją rp.pl

Zyskaj dostęp do ekskluzywnych treści najbardziej opiniotwórczego medium w Polsce

Na bieżąco o tym, co ważne w kraju i na świecie. Rzetelne informacje, różne perspektywy, komentarze i opinie. Artykuły z Rzeczpospolitej i wydania magazynowego Plus Minus.

Biznes Ludzie Startupy
Google wsparło polską firmę. Blisko chce odmienić opiekę i leczenie dzieci
Cykl Partnerski
Miasta w dobie zmiany klimatu
Biznes Ludzie Startupy
Polska wyrzutnia bezzałogowców. Pierwsza na świecie taka technologia
Biznes Ludzie Startupy
Kombinezony ochronne mogą szkodzić. Polak rozwiązał ten problem
Biznes Ludzie Startupy
Kryształowa kula dla biznesu. Narzędzie tej polskiej fimy przewidzi skutki decyzji
Biznes Ludzie Startupy
Nie Bruksela, a Polacy chcą teraz karmić robakami. Mają więcej białka i witamin