Dostęp na ROK tylko za 79zł z Płatnościami powtarzalnymi BLIK
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Aktualizacja: 27.06.2025 19:52 Publikacja: 10.04.2020 13:54
Foto: Bloomberg
Jeszcze w lutym według danych przedstawionych przez Disneya usługę kupiło 26,5 mln abonentów. Od tego czasu ich liczba się podwoiła, ponieważ pandemia koronawirusa na całym świecie zatrzymała miliony ludzi w domach. Usługi streamingowe zyskały na popularności. Jednak koncern nie chce komentować wpływu pandemii na gwałtowny przyrost ilości klientów.
CZYTAJ TAKŻE: W Polsce ocenzurowano postać LGBT w nowym filmie Disneya
Nowoczesne kabiny, panoramiczne okna, cena od 79 euro – niemiecki start-up Nox Mobility planuje rewolucję na tor...
Start-up Seecoin wdraża nowatorski system, który pozwoli reklamodawcom wejść w interakcję z odbiorcami. Jego twó...
Firma, która opracowuje systemy AI i drony uderzeniowe, dość niespodziewanie stała się jedną z najcenniejszych u...
Twórca start-upu Jetson One Tomasz Patan wprowadza na rynek kolejną wersję pojazdu, o którym jest już głośno na...
Proces cyfryzacji nabiera tempa także w polskiej gospodarce. Od menedżerów i pracowników będzie wymagał nowych k...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas