Dostęp na ROK tylko za 79zł z Płatnościami powtarzalnymi BLIK
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Aktualizacja: 22.06.2025 11:26 Publikacja: 12.12.2019 16:32
Foto: cyfrowa.rp.pl
Jeśli chodzi o e-zakupy internetowe, to kluczowe są najbliższe dni: konsumenci mogą już nie chcieć ryzykować później zakupów online, ponieważ paczka może nie dotrzeć na czas. Allegro podawało, że w tzw. tygodniu Black Week dziennie sprzedawało się za jego pośrednictwem 2,2 mln produktów. W ostatni poniedziałek, według szacunków ekspertów na podstawie danych z Tradewatch, mogło to być nawet 3 mln, a rekordowy dzień przypadł w podobnym momencie jak rok temu. Najwięcej sprzedawało się produktów w grupie dom i ogród: średnio 741 na minutę.
Start-up Seecoin wdraża nowatorski system, który pozwoli reklamodawcom wejść w interakcję z odbiorcami. Jego twó...
Firma, która opracowuje systemy AI i drony uderzeniowe, dość niespodziewanie stała się jedną z najcenniejszych u...
Twórca start-upu Jetson One Tomasz Patan wprowadza na rynek kolejną wersję pojazdu, o którym jest już głośno na...
Proces cyfryzacji nabiera tempa także w polskiej gospodarce. Od menedżerów i pracowników będzie wymagał nowych k...
VELUX Polska, obchodząca w tym roku 35-lecie obecności na rynku jest jedną z tych firm, które współtworzyły polską branżę budowlaną. Od podstaw budowała kategorię użytkowych poddaszy, inwestując w przemysł, rozwijając lokalnych dostawców i kształtując standardy zrównoważonego rozwoju.
Polski youtuber i przedsiębiorca postanowił, opierając się wyłącznie na sztucznej inteligencji, zbudować od pods...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas