Reklama
Rozwiń

Koszmar e-sklepów. Dlaczego Polacy przerywają mobilne zakupy

Popularność e-zakupów jeszcze by wzrosła, gdyby firmy postawiły mocniej na usuwanie barier w korzystaniu z urządzeń mobilnych.

Publikacja: 21.12.2020 19:43

Koszmar e-sklepów. Dlaczego Polacy przerywają mobilne zakupy

Foto: Adobe Stock

W zakupach w tym roku z powodu pandemii doszło do prawdziwej rewolucji. Lawinowo wzrosła popularność zakupów online, zarówno za pośrednictwem smartfonów, jak i komputerów. Sposoby robienia zakupów, metody płatności czy preferowane metody dostawy także się w efekcie zmieniły. Sprzedawcy muszą za tymi trendami nadążać, aby nie stracić klientów.

Jeszcze kilka lat temu modele marketingowe i zachowania konsumentów była dużo prostsze i przewidywalne oraz przebiegały w sposób liniowy. Teraz jednak wygląda to inaczej choćby z powodu dostępu do informacji – dzięki smartfonom potencjalny klient ma nieograniczone możliwości trafienia na informację o marce lub znalezienia ich jeśli czymś konkretnym się zainteresował. Klienci z jednej strony są w fazie poszukiwania nowych opcji, a z drugiej ewaluacji już podjętych decyzji. Wciąż sprawdzają nowe opcje, oceniają je, na ile są atrakcyjne. Wszystko zależy od kategorii, jak i konsumenta i jego specyfiki, zmiana jest dostępna tylko o jedno kliknięcie.

Pozostało jeszcze 84% artykułu
Biznes Ludzie Startupy
Voiceboty, cyberobrona czy badanie ryzyka raka. Państwowe giganty pokochały start-upy
Biznes Ludzie Startupy
Wyróżnienia „Rzeczpospolitej Cyfrowej”. Z polskimi innowacjami nie jest tak źle, wskazaliśmy wybitnych
Biznes Ludzie Startupy
Polskie tuzy technologii z imponującym projektem. Rzucają wyzwanie USA
Biznes Ludzie Startupy
Bot biegłym rewidentem. Księgowa AI prześwietli firmy
Materiał Promocyjny
Warunki rozwoju OZE w samorządach i korzyści z tego płynące
Biznes Ludzie Startupy
Rewolucja w wykrywaniu raka? Guru z Doliny Krzemowej inwestuje w polską firmę
Materiał Promocyjny
Sezon motocyklowy wkrótce się rozpocznie, a Suzuki rusza z 19. edycją szkoleń