Aktualizacja: 05.05.2025 15:23 Publikacja: 21.04.2020 01:05
Foto: Piotr Malecki/Bloomberg
PsiBufet, startup oferujący świeżą karmę dla psów, ma ambicję podbić drugi pod względem wielkości rynek czworonogów w Europie. To Polska. Psów jest u nas ponad 7,5 mln, a Piotr Wawrysiuk, współtwórca spółki, chce zagospodarować nową niszę. – Ten rynek szybko się zmienia. Tak jak większość z nas zaczyna przykładać większą wagę do jakości jedzenia, które spożywa, tak samo coraz większa liczba właścicieli psów chce im dostarczać żywność dopasowaną do ich potrzeb. Dzięki nam mogą to robić bez wychodzenia z domu – mówi Wawrysiuk.
To rewolucja w świecie online – Polacy pracują nad technologią, która pozwoli poczuć uścisk dłoni rozmówców będą...
Połączyli modę i algorytmy sztucznej inteligencji – stworzyli unikalny produkt, po który sięgają internetowi twó...
Specjaliści od sztucznej inteligencji z Krakowa opracowali Trump Sentiment Index, darmowe narzędzie AI do śledze...
Lada moment ma nastąpić premiera rozwiązania, które łączy w sobie komunikator, funkcje płatnicze i społecznościo...
BioCam rusza z pilotażem endoskopowych kapsułek AI – trafiły one do klinik weterynaryjnych. A na horyzoncie jest...
My jesteśmy gotowi na wszystkie scenariusze. Wprowadziliśmy wiele nowych modeli samochodów osobowych, w tym SUV-y, crossovery i auta sportowe. Mamy też pojazdy użytkowe dla wszystkich rodzajów działalności – mówi Attila Szabó, prezes i dyrektor zarządzający Ford Polska.
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas