Siedem grzechów głównych przy wdrożeniach CRM

Coraz więcej przedsiębiorstw w Polsce decyduje się na wdrożenie systemu klasy CRM (Customer Relationship Management). Usprawnienie procesu obsługi klienta, spadek kosztów i wzrost efektywności biznesu to tylko niektóre korzyści płynące z jego posiadania.

Publikacja: 24.10.2016 20:14

Siedem grzechów głównych przy wdrożeniach CRM

Foto: 123RF

Globalny rynek tego typu narzędzi w 2015 r. wart był ponad 26 mld dol. – szacuje firma Gartner. Z roku na rok rośnie w tempie dwucyfrowym. Wprawdzie zdecydowana większość firm jest zadowolona z działania CRM, ale spory odsetek projektów nadal kończy się porażką.

Konkurencja się zaostrza

Pozostało jeszcze 95% artykułu

Czytaj więcej, wiedz więcej!
9zł za pierwszy miesiąc.

Rzetelne informacje, pogłębione analizy, komentarze i opinie. Treści, które inspirują do myślenia. Oglądaj, czytaj, słuchaj.
9 zł pierwszy miesiąc, a potem 39 zł/msc
Biznes Ludzie Startupy
Magiczna kapsułka z Polski rusza w świat. Może być przełomem w leczeniu zwierząt
Materiał Promocyjny
Jak wygląda nowoczesny leasing
Materiał Promocyjny
Huawei napędza rozwój inteligentnej gospodarki
Biznes Ludzie Startupy
Ukraina „krainą jednorożców”. Mimo wojny innowacyjne firmy odniosły światowy sukces
Biznes Ludzie Startupy
Voiceboty, cyberobrona czy badanie ryzyka raka. Państwowe giganty pokochały start-upy
Materiał Partnera
Kroki praktycznego wdrożenia i operowania projektem OZE w wymiarze lokalnym
Biznes Ludzie Startupy
Wyróżnienia „Rzeczpospolitej Cyfrowej”. Z polskimi innowacjami nie jest tak źle, wskazaliśmy wybitnych
Materiał Promocyjny
Suzuki Moto Road Show już trwa. Znajdź termin w swoim mieście