Dostęp na ROK tylko za 79zł z Płatnościami powtarzalnymi BLIK
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Aktualizacja: 22.06.2025 06:57 Publikacja: 22.11.2019 11:54
Foto: Bloomberg
Choć na pierwszy rzut oka wydaje się, że polski rynek handlu internetowego jest sporo w tyle za światowymi liderami zarówno pod względem wartości, jak i tempa absorpcji innowacji, to jednak sytuacja zmienia się coraz szybciej.
Widać to choćby po tempie wdrażania wykorzystania asystentów głosowych również przez sklepy internetowe. – Akcje dla Asystenta (tzw. Actions on Google), czyli możliwość komunikacji głosowej z marką, wdrożyło dotychczas kilkadziesiąt polskich firm i liczba ta stale rośnie – wyjaśnia biuro prasowe Google’a.
Start-up Seecoin wdraża nowatorski system, który pozwoli reklamodawcom wejść w interakcję z odbiorcami. Jego twó...
Firma, która opracowuje systemy AI i drony uderzeniowe, dość niespodziewanie stała się jedną z najcenniejszych u...
Twórca start-upu Jetson One Tomasz Patan wprowadza na rynek kolejną wersję pojazdu, o którym jest już głośno na...
Proces cyfryzacji nabiera tempa także w polskiej gospodarce. Od menedżerów i pracowników będzie wymagał nowych k...
VELUX Polska, obchodząca w tym roku 35-lecie obecności na rynku jest jedną z tych firm, które współtworzyły polską branżę budowlaną. Od podstaw budowała kategorię użytkowych poddaszy, inwestując w przemysł, rozwijając lokalnych dostawców i kształtując standardy zrównoważonego rozwoju.
Polski youtuber i przedsiębiorca postanowił, opierając się wyłącznie na sztucznej inteligencji, zbudować od pods...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas