Reklama
Rozwiń
Reklama

E-zakupy bez użycia klawiatury to już fakt

Asystenci głosowi czy wyszukiwanie obrazem to opcje coraz powszechniejsze także w Polsce. Podobnie jak wykorzystywanie streamingu do sprzedaży.

Publikacja: 22.11.2019 11:54

E-zakupy bez użycia klawiatury to już fakt

Foto: Bloomberg

Choć na pierwszy rzut oka wydaje się, że polski rynek handlu internetowego jest sporo w tyle za światowymi liderami zarówno pod względem wartości, jak i tempa absorpcji innowacji, to jednak sytuacja zmienia się coraz szybciej.

Widać to choćby po tempie wdrażania wykorzystania asystentów głosowych również przez sklepy internetowe. – Akcje dla Asystenta (tzw. Actions on Google), czyli możliwość komunikacji głosowej z marką, wdrożyło dotychczas kilkadziesiąt polskich firm i liczba ta stale rośnie – wyjaśnia biuro prasowe Google’a.

Pozostało jeszcze 89% artykułu

RP.PL i The New York Times!

Kup roczną subskrypcję w promocji - duet idealny i korzystaj podwójnie!

Zyskujesz:

- Roczny dostęp do The New York Times, w tym do: News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

- RP.PL — rzetelne i obiektywne źródło najważniejszych informacji z Polski i świata z dodatkową weekendową porcją błyskotliwych tekstów magazynu PLUS MINUS.

Reklama
Materiał Promocyjny
INEA partnerem Digital Excellence Awards - współpraca na rzecz przyspieszenia cyfrowej transformacji w Polsce
Biznes Ludzie Startupy
Huawei Startup Challenge wesprze rolnicze innowacje
Biznes Ludzie Startupy
Jeff Bezos znów u steru. Poprowadzi rewolucyjny start-up AI
Biznes Ludzie Startupy
AI zrobi rewolucję w polskich przetargach? Ma pomóc wygrywać
Materiał Promocyjny
Jak budować strategię cyberodporności
Biznes Ludzie Startupy
Polak znów triumfuje w konkursie Dysona. Jego wynalazek ratuje rzeki
Reklama
Reklama
REKLAMA: automatycznie wyświetlimy artykuł za 15 sekund.
Reklama
Reklama