E-zakupy bez użycia klawiatury to już fakt

Asystenci głosowi czy wyszukiwanie obrazem to opcje coraz powszechniejsze także w Polsce. Podobnie jak wykorzystywanie streamingu do sprzedaży.

Publikacja: 22.11.2019 11:54

E-zakupy bez użycia klawiatury to już fakt

Foto: Bloomberg

Choć na pierwszy rzut oka wydaje się, że polski rynek handlu internetowego jest sporo w tyle za światowymi liderami zarówno pod względem wartości, jak i tempa absorpcji innowacji, to jednak sytuacja zmienia się coraz szybciej.

Widać to choćby po tempie wdrażania wykorzystania asystentów głosowych również przez sklepy internetowe. – Akcje dla Asystenta (tzw. Actions on Google), czyli możliwość komunikacji głosowej z marką, wdrożyło dotychczas kilkadziesiąt polskich firm i liczba ta stale rośnie – wyjaśnia biuro prasowe Google’a.

Pozostało jeszcze 89% artykułu

119 zł za rok czytania RP.PL

Rzetelne informacje, pogłębione analizy, komentarze i opinie. Treści, które inspirują do myślenia. Oglądaj, czytaj, słuchaj.

Biznes Ludzie Startupy
Polska AI wzbudziła kontrowersje i podbiła Amerykę. Firma z astronomiczną wartością
Materiał Promocyjny
Jaką Vitarą na różne tereny? Przewodnik po możliwościach Suzuki
Biznes Ludzie Startupy
Firma z Polski odchudzi Włochów i Hiszpanów. Ta technologia zyskała uznanie w Europie
Biznes Ludzie Startupy
Oko zamiast gotówki i dowodu. Polska firma rewolucjonizuje płatności
Biznes Ludzie Startupy
Polska firma zadba o łączność NATO. Celuje też w sieć 6G
Materiał Promocyjny
Warta oferuje spersonalizowaną terapię onkologiczną
Biznes Ludzie Startupy
Ten polski pojazd może być światowym hitem. Jeździ, pływa, lata
Materiał Promocyjny
Psychologia natychmiastowej gratyfikacji w erze cyfrowej