Aktualizacja: 24.05.2025 17:30 Publikacja: 01.02.2019 12:30
Foto: Bloomberg
Amazon podał, że jego sprzedaż w ostatnim kwartale 2018 r. wyniosła 72,4 mld dol. wobec 60,5 mld rok wcześniej. Wynik jest nawet lepszy od prognoz analityków, spodziewających się przychodów nieco poniżej poziomu 72 mld dol. Choć na pierwszy rzut oka wygląda to bardzo dobrze, to analitycy zauważają, iż to najniższy wzrost w skali kwartału od 2015 r.
Dobry wynik to m.in. efekt pionu Amazon Web Services, który wygenerował ponad 7 mld dol. przychodów i 2,2 mld dol. zysku operacyjnego.
Firmy inwestują w AI, by usprawnić obsługę klienta, ale klienci wolą kontakt z człowiekiem niż z botem. Czy da s...
Do firm i badaczy, którzy pracują nad alternatywą dla drobiu, ryb czy nabiału, płynie coraz więcej pieniędzy. Cz...
Trzy Polki zdigitalizowały biznes oparty na igle i nitce, pokazując, że innowacją mogą być tradycyjne usługi kra...
Rodzima firma rozwija aplikację, która ma identyfikować w produktach przemysłowych szkodliwe substancje. Wystarc...
To rewolucja w świecie online – Polacy pracują nad technologią, która pozwoli poczuć uścisk dłoni rozmówców będą...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas