Aktualizacja: 09.05.2025 15:50 Publikacja: 12.12.2016 20:50
Foto: Bloomberg
Sezon świąteczny to kluczowy okres w roku dla e-sklepów. Z danych PayU wynika, że liczba transakcji zawieranych w listopadzie i grudniu stanowi 21 proc. transakcji z całego roku. W grudniu jest ich o ponad 30 proc. więcej niż w innych miesiącach, dlatego odpowiednie zarządzanie e-sklepem w tym okresie nie jest łatwe. Próbką był czarny piątek czy dzień promocji w sklepach. Akcja przeniesiona z USA w Polsce jest coraz popularniejsza. – Jedna z polskich sieci księgarń odnotowała 83-proc. wzrost względem dnia poprzedniego i ponad 150 proc. w porównaniu z piątkiem tydzień wcześniej. Z kolei jedna z sieci RTV AGD zanotowała aż trzykrotnie zwiększony ruch – opowiada Ewelina Hryszkiewicz z Atmana, operatora krajowej sieci światłowodowej.
Trzy Polki zdigitalizowały biznes oparty na igle i nitce, pokazując, że innowacją mogą być tradycyjne usługi kra...
Rodzima firma rozwija aplikację, która ma identyfikować w produktach przemysłowych szkodliwe substancje. Wystarc...
To rewolucja w świecie online – Polacy pracują nad technologią, która pozwoli poczuć uścisk dłoni rozmówców będą...
Połączyli modę i algorytmy sztucznej inteligencji – stworzyli unikalny produkt, po który sięgają internetowi twó...
Specjaliści od sztucznej inteligencji z Krakowa opracowali Trump Sentiment Index, darmowe narzędzie AI do śledze...
W debacie o rynku pracy nie można zapominać o człowieku. Ideałem dla większości pozostaje umowa o pracę, ale technologie i potrzeba elastyczności oferują nowe rozwiązania.
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas