Sieć wciąga już najbardziej opornych. Kto się najdłużej broni?

Polacy wciąż kochają papierowe gazetki reklamowe, ale coraz więcej osób korzysta z nich w wersji elektronicznej czy w aplikacjach na smartfony.

Publikacja: 10.12.2019 06:00

Promocje sklepowe można
już przeglądać nie tylko
w papierowych gazetkach,
ale i na smartfonach.

Promocje sklepowe można już przeglądać nie tylko w papierowych gazetkach, ale i na smartfonach.

Foto: Shutterstock

W Polsce rocznie na rynek trafiają setki milionów gazetek reklamowych, wciąż jest to niesłychanie popularne źródło informacji o sklepowych promocjach, które konsumenci uwielbiają. W efekcie 88 proc. kupujących zawsze lub często przegląda gazetki przed zakupami. Kupujących interesowały w 2018 roku głównie publikacje Biedronki oraz Lidla. 65 proc. osób przeglądających gazetki dokonuje zakupów niemal codziennie.

CZYTAJ TAKŻE: Dotkliwa porażka Internetu. Przegrywa… z gazetkami supermarketów

Pozostało jeszcze 91% artykułu

Tylko 99 zł za rok.
Czytaj o tym, co dla Ciebie ważne.

Sprawdzaj z nami, jak zmienia się świat i co dzieje się w kraju. Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia, historia i psychologia w jednym miejscu.

Tylko 99 zł za rok.
Czytaj o tym, co dla Ciebie ważne.

Subskrybuj
gazeta
Biznes Ludzie Startupy
Polki rewolucjonizują usługi krawieckie. Zrozumiały pokolenie Z i zarabiają
Biznes Ludzie Startupy
Ta aplikacja ochroni Polaków. Wykryje szkodliwe związki
Biznes Ludzie Startupy
Dotyk przez internet? Tak, to już możliwe, Polacy zbliżą narody
Biznes Ludzie Startupy
Polacy połączyli modę z AI. Na celowniku Stany Zjednoczone
Biznes Ludzie Startupy
Indeks strachu Trumpa. Ukraińcy w Polsce stworzyli narzędzie przewidujące przyszłość
Materiał Promocyjny
Między elastycznością a bezpieczeństwem