Reklama

Dotkliwa porażka Internetu. Przegrywa… z gazetkami supermarketów

Choć sklepy inwestują masę pieniędzy w nowoczesne formy dotarcia do klienta, to większość z nich wybiera siermiężne papierowe gazetki.

Publikacja: 26.05.2019 19:36

Sklepy unowocześniają się, wprowadzając nowe technologie, ale pozycji gazetek promocyjnych nic nie j

Sklepy unowocześniają się, wprowadzając nowe technologie, ale pozycji gazetek promocyjnych nic nie jest w stanie na razie zagrozić

Foto: Sklepy unowocześniają się, wprowadzając nowe technologie, ale pozycji gazetek promocyjnych nic nie jest w stanie na razie zagrozić

Nakłady gazetek reklamowych sieci handlowych w Polsce nadal są liczone w setkach milionów sztuk rocznie i nic nie wskazuje na to, aby nawet w dobie cyfrowej gospodarki sytuacja ta miała się zmienić. Z badania Gfk, do którego dotarła „Rzeczpospolita”, wynika bowiem, że proste gazetki są znacznie popularniejsze niż sklepowe strony internetowe czy aplikacje.

Promocja jak magnes

Pozostało jeszcze 93% artykułu

Tylko 19 zł miesięcznie przez cały rok.

Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Treści, którym możesz zaufać.

Reklama
Biznes Ludzie Startupy
Nadchodzą szybsze i precyzyjne diagnozy. Polacy zaprzęgają AI do medycyny
Biznes Ludzie Startupy
Potężny inwestor z USA stawia na polskie roje dronów. AI sercem projektu
Patronat Rzeczpospolitej
Znamy laureatów e-Commerce Polska Awards 2025!
Biznes Ludzie Startupy
Huawei Seeds for the Future: pięcioro studentów z Polski w technologicznym sercu Chin
Biznes Ludzie Startupy
Wpuścili bota AI do Excela. Ten polski pomysł okazał się hitem
Reklama
Reklama