Reklama
Rozwiń
Reklama

Mogą powstać konkurencyjne badania internetu, telewizji i radia

Gemius i PBI chcą wspólnie badać, jak Polacy korzystają z internetu, radia i telewizji. Czy to konkurencja dla Telemetria Polska?

Publikacja: 19.02.2020 19:26

Mogą powstać konkurencyjne badania internetu, telewizji i radia

Foto: Słuchawki Galaxy Buds, Bloomberg

Prace nad powstaniem jednoźródłowych badań widowni Internetu, telewizji i słuchaczy radia prowadzi od dłuższego czasu Krajowa Rada Radiofonii i Telewizji pod szyldem Telemetria Polska we współpracy z przedstawicielami nadawców, mediów internetowych, Instytutem Łączności i SGH.

Tymczasem w środę badający korzystanie z internetu Gemius i firma Polskie Badania Internetu ogłosiły, że porozumiały się i najpóźniej w lipcu wdrożą własne badanie.

Pozostało jeszcze 92% artykułu

RP.PL i The New York Times w pakiecie za 199zł!

Kup roczną subskrypcję w promocji Black Month - duet idealny i korzystaj podwójnie!

Zyskujesz:

- Roczny dostęp do The New York Times, w tym do- News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

- RP.PL- twoje rzetelne i obiektywne źródło najważniejszych informacji z Polski i świata z dodatkową weekendową porcją błyskotliwych tekstów, wnikliwych analiz i inspirujących rozmów w ramach magazynu PLUS MINUS.

Reklama
Biznes Ludzie Startupy
Polak znów triumfuje w konkursie Dysona. Jego wynalazek ratuje rzeki
Materiał Promocyjny
Aneta Grzegorzewska, Gedeon Richter: Leki generyczne też mogą być innowacyjne
Biznes Ludzie Startupy
Polska AI pomoże naprawić zęby. Rewolucja w stomatologii?
Biznes Ludzie Startupy
Studia za granicą? Polski start-up otworzył do nich drzwi tysiącom
Biznes Ludzie Startupy
Projekt AE-001. Polacy chcą zrewolucjonizować leczenie alergii
Materiał Promocyjny
Osiedle Zdrój – zielona inwestycja w sercu Milanówka i… Polski
Biznes Ludzie Startupy
Nadchodzą szybsze i precyzyjne diagnozy. Polacy zaprzęgają AI do medycyny
Reklama
Reklama
REKLAMA: automatycznie wyświetlimy artykuł za 15 sekund.
Reklama