Aktualizacja: 25.05.2025 06:57 Publikacja: 19.02.2020 19:26
Foto: Słuchawki Galaxy Buds, Bloomberg
Prace nad powstaniem jednoźródłowych badań widowni Internetu, telewizji i słuchaczy radia prowadzi od dłuższego czasu Krajowa Rada Radiofonii i Telewizji pod szyldem Telemetria Polska we współpracy z przedstawicielami nadawców, mediów internetowych, Instytutem Łączności i SGH.
Tymczasem w środę badający korzystanie z internetu Gemius i firma Polskie Badania Internetu ogłosiły, że porozumiały się i najpóźniej w lipcu wdrożą własne badanie.
Na rynek wchodzi polska aplikacja AI wspierająca firmy różnych sektorów gospodarki, jednostki naukowe i instytut...
Firmy inwestują w AI, by usprawnić obsługę klienta, ale klienci wolą kontakt z człowiekiem niż z botem. Czy da s...
Do firm i badaczy, którzy pracują nad alternatywą dla drobiu, ryb czy nabiału, płynie coraz więcej pieniędzy. Cz...
Trzy Polki zdigitalizowały biznes oparty na igle i nitce, pokazując, że innowacją mogą być tradycyjne usługi kra...
Rodzima firma rozwija aplikację, która ma identyfikować w produktach przemysłowych szkodliwe substancje. Wystarc...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas