Reklama
Rozwiń
Reklama

To była zmora internautów. Powrót wyskakujących okienek

Pojawiające się niespodziewanie na ekranie monitora reklamy i powiadomienia przed laty mocno irytowały internautów. Mogło się wydawać, że ów koncept odszedł w zapomnienie. Teraz jednak nastąpiła jego reaktywacja – w nowej odsłonie.

Publikacja: 29.06.2021 00:25

Startup Notipack ma pomysł, jak zatrzymać klienta w e-sklepie i skłonić go do zakupu.

Startup Notipack ma pomysł, jak zatrzymać klienta w e-sklepie i skłonić go do zakupu.

Foto: LDprod/shutterstock

Dotarcie do klienta, a tym bardziej przekonanie go do pozostania w sklepie, nieporzucania koszyka i dokonanie finalnie zakupu to wyzwanie dla wszystkich działających w handlu. Ale w e-commerce jest to szczególnie trudne. Dla branży Świętym Graalem jest każde skuteczne rozwiązanie, które pomoże zamienić internautów odwiedzających e-sklep w kupujących. Być może ma je polski startup Notipack – stworzył system, który ma zwiększyć tzw. konwersję nawet o kilkanaście procent. Wszystko dzięki dynamicznym komunikatom oraz powiadomieniom ze spersonalizowaną treścią.

Pozostało jeszcze 87% artykułu

Tylko 19 zł miesięcznie przez cały rok.

Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Treści, którym możesz zaufać.

Reklama
Biznes Ludzie Startupy
Projekt AE-001. Polacy chcą zrewolucjonizować leczenie alergii
Materiał Promocyjny
Bank Pekao uczy cyberodporności
Biznes Ludzie Startupy
Nadchodzą szybsze i precyzyjne diagnozy. Polacy zaprzęgają AI do medycyny
Biznes Ludzie Startupy
Potężny inwestor z USA stawia na polskie roje dronów. AI sercem projektu
Patronat Rzeczpospolitej
Znamy laureatów e-Commerce Polska Awards 2025!
Materiał Promocyjny
Stacje ładowania dla ciężarówek pilnie potrzebne
Biznes Ludzie Startupy
Huawei Seeds for the Future: pięcioro studentów z Polski w technologicznym sercu Chin
Materiał Promocyjny
Transformacja energetyczna: Były pytania, czas na odpowiedzi
Reklama
Reklama