Reklama

To była zmora internautów. Powrót wyskakujących okienek

Pojawiające się niespodziewanie na ekranie monitora reklamy i powiadomienia przed laty mocno irytowały internautów. Mogło się wydawać, że ów koncept odszedł w zapomnienie. Teraz jednak nastąpiła jego reaktywacja – w nowej odsłonie.

Publikacja: 29.06.2021 00:25

Startup Notipack ma pomysł, jak zatrzymać klienta w e-sklepie i skłonić go do zakupu.

Startup Notipack ma pomysł, jak zatrzymać klienta w e-sklepie i skłonić go do zakupu.

Foto: LDprod/shutterstock

Dotarcie do klienta, a tym bardziej przekonanie go do pozostania w sklepie, nieporzucania koszyka i dokonanie finalnie zakupu to wyzwanie dla wszystkich działających w handlu. Ale w e-commerce jest to szczególnie trudne. Dla branży Świętym Graalem jest każde skuteczne rozwiązanie, które pomoże zamienić internautów odwiedzających e-sklep w kupujących. Być może ma je polski startup Notipack – stworzył system, który ma zwiększyć tzw. konwersję nawet o kilkanaście procent. Wszystko dzięki dynamicznym komunikatom oraz powiadomieniom ze spersonalizowaną treścią.

Pozostało jeszcze 87% artykułu

Już za 19 zł miesięcznie przez rok

Jak zmienia się świat i Polska. Jak wygląda nowa rzeczywistość polityczna po wyborach prezydenckich. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Czytaj, to co ważne.

Reklama
Biznes Ludzie Startupy
„Polski laser”. Ten start-up chce odmienić produkcję smartfonów i chipów
Materiał Promocyjny
Łączność dopasowana do potrzeb przedsiębiorcy
Biznes Ludzie Startupy
Ogrody i plantacje zamiast parkingów i pustostanów. To będzie rewolucja w miastach
Biznes Ludzie Startupy
Miliony dolarów na wojskowe drony, AI i robo-karaluchy. Niemcy zgarniają wszystko
Materiał Promocyjny
Bieszczady to region, który wciąż zachowuje aurę dzikości i tajemniczości
Biznes Ludzie Startupy
Ile można wycisnąć z hulajnogi? Ten start-up chce pobić światowy rekord
Materiał Promocyjny
Jak sfinansować rozwój w branży rolno-spożywczej?
Reklama
Reklama