Reklama
Rozwiń
Reklama

To była zmora internautów. Powrót wyskakujących okienek

Pojawiające się niespodziewanie na ekranie monitora reklamy i powiadomienia przed laty mocno irytowały internautów. Mogło się wydawać, że ów koncept odszedł w zapomnienie. Teraz jednak nastąpiła jego reaktywacja – w nowej odsłonie.

Publikacja: 29.06.2021 00:25

Startup Notipack ma pomysł, jak zatrzymać klienta w e-sklepie i skłonić go do zakupu.

Startup Notipack ma pomysł, jak zatrzymać klienta w e-sklepie i skłonić go do zakupu.

Foto: LDprod/shutterstock

Dotarcie do klienta, a tym bardziej przekonanie go do pozostania w sklepie, nieporzucania koszyka i dokonanie finalnie zakupu to wyzwanie dla wszystkich działających w handlu. Ale w e-commerce jest to szczególnie trudne. Dla branży Świętym Graalem jest każde skuteczne rozwiązanie, które pomoże zamienić internautów odwiedzających e-sklep w kupujących. Być może ma je polski startup Notipack – stworzył system, który ma zwiększyć tzw. konwersję nawet o kilkanaście procent. Wszystko dzięki dynamicznym komunikatom oraz powiadomieniom ze spersonalizowaną treścią.

Pozostało jeszcze 87% artykułu

Dodatkowe -10% na BLACK WEEK

Kup roczną subskrypcję w promocji Black Week - duet idealny i korzystaj podwójnie!

Zyskujesz:

- Roczny dostęp do The New York Times, w tym do: News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

- RP.PL — rzetelne i obiektywne źródło najważniejszych informacji z Polski i świata z dodatkową weekendową porcją błyskotliwych tekstów magazynu PLUS MINUS.

Reklama
Materiał Promocyjny
INEA partnerem Digital Excellence Awards - współpraca na rzecz przyspieszenia cyfrowej transformacji w Polsce
Materiał Promocyjny
Twoja gwiazda bliżej niż myślisz — Mercedes Van ProCenter
Biznes Ludzie Startupy
Huawei Startup Challenge wesprze rolnicze innowacje
Biznes Ludzie Startupy
Jeff Bezos znów u steru. Poprowadzi rewolucyjny start-up AI
Biznes Ludzie Startupy
AI zrobi rewolucję w polskich przetargach? Ma pomóc wygrywać
Materiał Promocyjny
Cyberprzestępcy zwiększają skalę ataków na urządzenia końcowe – komputery i smartfony
Biznes Ludzie Startupy
Polak znów triumfuje w konkursie Dysona. Jego wynalazek ratuje rzeki
Reklama
Reklama
REKLAMA: automatycznie wyświetlimy artykuł za 15 sekund.
Reklama
Reklama