Tylko 19 zł miesięcznie przez cały rok.
Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.
Treści, którym możesz zaufać.
Aktualizacja: 14.10.2025 15:52 Publikacja: 27.07.2020 16:09
Foto: Shutterstock
W 2020 r. aż 69 proc. wszystkich kampanii cyfrowych będzie realizowanych przy pomocy technologii programmatic w porównaniu z 65 proc. w roku ubiegłym. Kwoty też działają na wyobraźnię: wydatki na programmatic wyniosą w 2020 r. blisko 127 mld dolarów, a w przyszłym roku będzie to o 20 mld dolarów więcej – prognozuje firma analityczna Zenith.
Jak Europejczycy kupują powierzchnię reklamową w sieci? Okazuje się, że 70 proc. reklam typu display oraz połowa reklam wideo nabywana jest w modelu programatycznym – wynika z raportu IAB.
Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.
Treści, którym możesz zaufać.
Zespół rodzimych naukowców, we współpracy z inwestorami, chce pokonać problem, z którym zmaga się dziś 5 proc. E...
Polskie boty biorą się za badania obrazowe – analizują m.in. wyniki tomografii komputerowej i skany MRI mózgu. D...
Finansują m.in. wiodące w świecie innowacji firmy Figure AI i Anduril, tworzące humanoidy i bezzałogowce-kamikaz...
17 września 2025r. w zabytkowym Dworze w Tomaszowicach pod Krakowem odbyła się XIII edycja Gali e-Commerce Polsk...
Pięcioro polskich studentów znalazło się w elitarnym gronie uczestników tegorocznej edycji programu Huawei Seeds...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas