Już za 19 zł miesięcznie przez rok
Jak zmienia się świat i Polska. Jak wygląda nowa rzeczywistość polityczna po wyborach prezydenckich. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.
Czytaj, to co ważne.
Aktualizacja: 14.09.2025 09:48 Publikacja: 27.07.2020 16:09
Foto: Shutterstock
W 2020 r. aż 69 proc. wszystkich kampanii cyfrowych będzie realizowanych przy pomocy technologii programmatic w porównaniu z 65 proc. w roku ubiegłym. Kwoty też działają na wyobraźnię: wydatki na programmatic wyniosą w 2020 r. blisko 127 mld dolarów, a w przyszłym roku będzie to o 20 mld dolarów więcej – prognozuje firma analityczna Zenith.
Jak Europejczycy kupują powierzchnię reklamową w sieci? Okazuje się, że 70 proc. reklam typu display oraz połowa reklam wideo nabywana jest w modelu programatycznym – wynika z raportu IAB.
Jak zmienia się świat i Polska. Jak wygląda nowa rzeczywistość polityczna po wyborach prezydenckich. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.
Czytaj, to co ważne.
Polski start-up APS zapewni ochronę granic NATO – zawarł serię porozumień, które zwiększą bezpieczeństwo przestr...
Huawei Digital Power jako pierwszy na świecie uzyskał od TÜV Rheinland certyfikat bezpieczeństwa magazynów energ...
Rodzimy start-up rozwija technologię, bez której trudno wyobrazić sobie stworzenie nowoczesnych wyświetlaczy mik...
Mamy technologie i infrastrukturę, dzięki którym możemy stworzyć łączność bardzo mocno dostosowaną do potrzeb da...
Rolnicze innowacje mają odmienić aglomeracje za sprawą projektów „urban farming”. W Polsce jest z tym jednak pro...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas