To będzie wielka bitwa. Disney Plus i Rakuten.TV uderzą w Netfliksa

Zaostrza się walka płatnych serwisów wideo na życzenie o internetową widownię.

Publikacja: 05.02.2019 14:56

Internetowe serwisy filmowe zmieniają nawyki telewidzów, ale nie wszystkie przetrwają.
„Ucho prezesa

Internetowe serwisy filmowe zmieniają nawyki telewidzów, ale nie wszystkie przetrwają. „Ucho prezesa” było sukcesem Showmaxu, ale serwis i tak musiał wycofać się z Polski

Foto: Materiały prasowe

Gdy w 2016 roku amerykański serwis internetowy z filmami Netflix wszedł do Polski, nie brakowało osób, które wróżyły początek końca linearnej telewizji, jaką wówczas znano. Zaraz za nim w polskim internecie pojawiły się kolejne zagraniczne, działające niezależnie od kablówek i platform satelitarnych, serwisy z tzw. wideo na żądanie (VOD), a co za tym idzie konkurencja o czas widza z udziałem „vodowych” serwisów, jakim jest właśnie Netflix, jeszcze urosła.

Pozostało 90% artykułu

Czytaj dalej RP.PL

Tylko 9 zł aż za 3 miesiące!
Ciesz się dostępem do treści najbardziej opiniotwórczego medium w Polsce. Rzetelne informacje, pogłębione analizy, komentarze i opinie. Treści, które inspirują do myślenia. Oglądaj, czytaj, słuchaj.
Biznes Ludzie Startupy
Polska firma rusza z ekspansją za oceanem. Jej AI wykrywa raka z wielką skutecznością
Biznes Ludzie Startupy
Polski start-up podbił USA i wzbudził kontrowersje. Teraz zainwestuje nad Wisłą
Biznes Ludzie Startupy
Zadbają o plony jak hinduska bogini. Polska firma odnowi ziemię
Biznes Ludzie Startupy
Polska firma zaleje Chiny translatorami. To kolejny krok w światowej ekspansji
Materiał Promocyjny
Ładowanie samochodów w domu pod każdym względem jest korzystne
Biznes Ludzie Startupy
Reaktory jądrowe coraz mniejsze. Ten szwajcarski liliput może odmienić energetykę