Kombinat Konopny przeprowadził kampanię na platformie Crowdway. Zbierał funduszep m.in. na rozbudowę zakładu zielarskiego, rozszerzenie portfolio produktów oraz ekspansję zagraniczną. Liczył na sukces, bo w pierwszej emisji w 2020 r. spółce udało się w taki sposób pozyskać 4,2 mln zł w 38 minut. Ale teraz zainteresowanie konopnym biznesem przeszło wszelkie oczekiwania. Wcześniejszy czasowy rekord należał do spółki CanPoland, która na początku 2021 r. zebrała 4,4 mln zł w 11 minut.
- Liczyłem na dobry start, ale nie spodziewałem się, że emisja zamknie się aż tak szybko. To świadczy o ogromnym zaufaniu do naszych planów - komentuje Maciej Kowalski, prezes Kombinatu Konopnego.
Poza emisjami crowdfundingowymi spółka pozyskała wcześniej także środki (ponad 4,9 mln zł) w ramach oferty akcji serii C prowadzonej w trybie oferty prywatnej. Teraz firma celuje w giełdę. W 2022 r. chce złożyć wniosek o dopuszczenie akcji do obrotu na NewConnect. W 2025 r. planowane jest wejście na główny parkiet GPW.