Aktualizacja: 01.04.2025 21:17 Publikacja: 27.04.2023 21:43
Wejście Senuto na inne rynki oznacza, że zdecydowanie więcej firm otrzyma dostęp do cennych danych
Foto: Adobe Stock
We wrześniu 2022 r. Senuto, jedna z najbardziej rozpoznawalnych platform analitycznych na polskim rynku SEO, połączyło siły z WhitePress. Już wówczas założyciel marki Damian Sałkowski zapowiadał, że jednym z celów w 2023 r. będzie dostarczenie globalnego rozwiązania wspierającego pozycjonerów w zakresie strategii SEO i contentu. Firma już od 2014 roku dostarcza danych każdemu, kto walczy o wyższe pozycje w wyszukiwarce Google. Na co dzień z aplikacji Senuto korzystają nie tylko specjaliści SEO, ale także właściciele e-commerce, content i marketing managerowie czy SEO copywriterzy.
BioCam ruszył z pilotażem endoskopowych kapsułek AI – trafiły one do klinik weterynaryjnych. A na horyzoncie jes...
Szybciej, prościej, bardziej dynamicznie – tego dziś oczekują klienci od branży leasingowej. Chodzi o błyskawiczne decyzje, minimalne formalności i pełną integrację usług finansowych.
Huawei wprowadza przełomowe rozwiązania, które przyspieszają rozwój sztucznej inteligencji w kluczowych sektorac...
Ekosystem start-upowy na Ukrainie kwitnie – wyniki mogą być zaskoczeniem, bo młode, innowacyjne spółki dodają ta...
Spółki Skarbu Państwa zaczęły dostrzegać potencjał drzemiący w młodych firmach technologicznych – PZU ogłosiło w...
Transformacja energetyczna. Inwestowanie i operowanie infrastrukturą energetyczną. Strategiczne, ekonomiczne, technologiczne i środowiskowe aspekty transformacji energetycznej w wymiarze lokalnym
Biodegradowalne opakowania, autonomiczne busy, kwanty czy polska sztuczna inteligencja – nasi przedsiębiorcy i n...
W salonach dealerskich sieci Suzuki w całej Polsce ruszyły pokazy premierowych motocykli Suzuki DR-Z4S i DR-Z4SM. Nowe maszyny będzie można zobaczyć w miastach praktycznie w całej Polsce.
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas