Reklama
Rozwiń

Siedem grzechów głównych przy wdrożeniach CRM

Coraz więcej przedsiębiorstw w Polsce decyduje się na wdrożenie systemu klasy CRM (Customer Relationship Management). Usprawnienie procesu obsługi klienta, spadek kosztów i wzrost efektywności biznesu to tylko niektóre korzyści płynące z jego posiadania.

Publikacja: 24.10.2016 20:14

Siedem grzechów głównych przy wdrożeniach CRM

Foto: 123RF

Globalny rynek tego typu narzędzi w 2015 r. wart był ponad 26 mld dol. – szacuje firma Gartner. Z roku na rok rośnie w tempie dwucyfrowym. Wprawdzie zdecydowana większość firm jest zadowolona z działania CRM, ale spory odsetek projektów nadal kończy się porażką.

Konkurencja się zaostrza

Pozostało jeszcze 95% artykułu

Już za 19 zł miesięcznie przez rok

Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.

Subskrybuj i bądź na bieżąco!

Reklama
Biznes Ludzie Startupy
Niemcy rzucają wyzwanie tanim liniom lotniczym. Z Polski mają pojechać luksusowe nocne pociągi
Materiał Promocyjny
25 lat działań na rzecz zrównoważonego rozwoju
Biznes Ludzie Startupy
Firmy będą wynagradzać za oglądanie ich reklam? Polacy szykują rewolucję
Biznes Ludzie Startupy
Twórca Spotify finansuje broń przyszłości. Ten tajemniczy start-up jest już wart miliardy
Biznes Ludzie Startupy
Latający skuter Polaka stał się hitem. Teraz pojawił się kolejny model
Biznes Ludzie Startupy
Digitalizacja musi wzmocnić ludzkie zespoły
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama