Reklama

Polski Netflix dla graczy

Polska spółka, w którą zainwestowały fundusze Tar Heel Capital Pathfinder i MCI, podbija dynamicznie rosnący rynek tzw. cloud-gamingu.

Publikacja: 25.10.2018 12:05

Andreas Hestbeck, prezes Vortexu, stawia na globalną ekspansję polskiej platformy dla graczy

Andreas Hestbeck, prezes Vortexu, stawia na globalną ekspansję polskiej platformy dla graczy

Foto: Materiały prasowe

To rozwiązanie oparte na chmurze, umożliwiające zabawę grami wideo bez konieczności ściągania ich na własne urządzenie, jeden z dynamicznie rozwijających się trendów. Szacuje się, że rynek ten, który do 2023 r. ma rosnąć w tempie ponad 26 proc. rocznie, za pięć lat osiągnie wartość 4 mld dol. Co ciekawe, Polska ma swój wkład w rozwój tej innowacyjnej branży.
Jednym z serwisów, które napędzają ten rynek, jest Vortex. Platforma zdobyła ponad 43 tys. nowych abonentów w ciągu ledwie trzech miesięcy br. (od maja do lipca), a jej przychody skoczyły o ponad 200 proc. w ciągu dwóch kwartałów.

Pozostało jeszcze 86% artykułu

Już za 19 zł miesięcznie przez rok

Jak zmienia się świat i Polska. Jak wygląda nowa rzeczywistość polityczna po wyborach prezydenckich. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Czytaj, to co ważne.

Reklama
Biznes Ludzie Startupy
Strażnik nieba NATO z Gdyni. Polska tarcza antydronowa podbija świat
Materiał Promocyjny
Huawei wyznacza nowy standard bezpieczeństwa magazynów energii
Biznes Ludzie Startupy
„Polski laser”. Ten start-up chce odmienić produkcję smartfonów i chipów
Materiał Promocyjny
Łączność dopasowana do potrzeb przedsiębiorcy
Biznes Ludzie Startupy
Ogrody i plantacje zamiast parkingów i pustostanów. To będzie rewolucja w miastach
Reklama
Reklama