Netflix ujawnił swój najpopularniejszy serial wszechczasów

Na planie trzeciej części serialu "Strange things"
mat. pras.

Serwis streamingowy zdradził, że największy sukces ze wszystkich jego produkcji bezdyskusyjnie osiągnął trzeci sezon serialu „Stranger Things”.

Netflix opublikował dane o największych premierach ostatnich miesięcy wraz z ostatnimi wynikami kwartalnymi. Jak się okazało, wśród nich znalazła się absolutna perełka, która zgromadziła jak dotąd największą oglądalność w tym popularnym serwisie filmowym.

CZYTAJ TAKŻE: Stranger Things 3 z najlepszą premierą w historii Netfliksa

Jest to najnowszy, trzeci sezon serialu „Stranger Things”, który zadebiutował 4 lipca tego roku. W pierwszych czterech tygodniach od premiery obejrzeli go właściciele 64 mln kont na Netfliksie (faktyczna liczba widzów była więc dużo większa, bo z jednego konta często korzystają całe rodziny).

Akcja serialu rozgrywa się w latach. 80 ubiegłego wieku i opowiada o przygodach nastolatków, którzy muszą zmierzyć się z paranormalnymi zjawiskami w swoim mieście. Produkcja zaliczana do gatunku horror science-fiction i przyciąga zarówno młodszych, jak i starszych widzów, co mogło zaważyć na tak wielkim sukcesie. W przygotowaniu jest już czwarty sezon serialu.

CZYTAJ TAKŻE: Boom na płatne serwisy z serialami. Netflix i Cyfrowy Polsat Go na czele

Dużą popularnością cieszy się także nowy film „Wysoka dziewczyna” z Sabriną Carpenter, który w pierwszych 28 dniach od premiery został wyświetlony 41 mln razy, a także serial „Niewiarygodne”, który w tym samym czasie obejrzeli użytkownicy 32 mln kont.

Netflix jednocześnie pochwalił się swoimi wynikami za trzeci kwartał, które przebiły oczekiwania analityków. Przychody giganta streamingowego sięgnęły 5,24 mld dol. – aż o 31 proc. więcej niż w tym samym okresie rok temu. Zysk wyniósł natomiast 1,47 dol. na akcję, kiedy analitycy spodziewali się niższego wyniku w wysokości 1,05 dol. na akcję.

CZYTAJ TAKŻE: Serial oparty na „Władcy Pierścieni” będzie najdroższym w historii

Co ciekawe, do tak świetnego wyniku przyczyniła się rosnąca oglądalność na całym świecie – poza rodzimym rynkiem Netfliksa. W Stanach Zjednoczonych liczba nowych płatnych subskrybentów wzrosła w trzecim kwartale o 500 tys., co było znacznie mniejszą liczbą od spodziewanych 800 tys. Tymczasem na rynkach zagranicznych serwis zyskał 6,3 mln nowych użytkowników, co przebiło oczekiwanie 6,2 mln.

Tagi:

Mogą Ci się również spodobać

Iza Rusiniak: Obrazy sztucznej inteligencji to prowokacja artystów

Na początku jest jednak idea człowieka, maszynę tworzy człowiek i to on ją programuje ...

Trump: Wkrótce odpowiemy na głupotę Macrona

Prezydent Stanów Zjednoczonych Donald Trump zapowiedział, że jego kraj podejmie kroki odwetowe wobec Francji ...

VAT na e-booki mocno spadł, a ceny nawet nie drgnęły

Cięcie stawki z 23 proc. do 5 proc. miało ożywić rynek książek elektronicznych. Wydawcy ...

Kłopoty WeWork. Kto szykuje odsiecz?

WeWork miał być kolejnym dużym debiutem giełdowym. Zamiast tego jest skandal, zawieszone IPO i ...

Wojna Apple z Facebookiem

Apple zdecydował się na zablokowanie aplikacji Research VPN należącej do Facebooka. Służyła do zbierania ...

Kuloodporne plecaki szkolne hitem w USA

Rodzice na terenie Stanów Zjednoczonych coraz częściej decydują się na wyposażenie swoich pociech w ...