Już za 19 zł miesięcznie przez rok
Jak zmienia się świat i Polska. Jak wygląda nowa rzeczywistość polityczna po wyborach prezydenckich. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.
Czytaj, to co ważne.
Aktualizacja: 18.09.2025 14:23 Publikacja: 04.11.2019 21:10
PwC: prognozy dla rynku mediów i rozrywki w latach 2019-2023.
Foto: PwC: prognozy dla rynku mediów i rozrywki w latach 2019-2023.
Eksperci PwC przedstawili w poniedziałek najnowsze prognozy dla polskiego rynku rozrywki i mediów w raporcie „Global Entertainment & Media Outlook 2019–2023”. Przekonują w nim, że w najbliższych latach za wzrost przychodów tych dwóch sektorów odpowiadać będą przede wszystkim platformy OTT (over the top), takie jak Netflix, a od strony technologicznej – mobilny internet.
CZYTAJ TAKŻE: Cyfrowy Polsat i Discovery ze wspólną platformą OTT
Jak zmienia się świat i Polska. Jak wygląda nowa rzeczywistość polityczna po wyborach prezydenckich. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.
Czytaj, to co ważne.
Polski start-up APS zapewni ochronę granic NATO – zawarł serię porozumień, które zwiększą bezpieczeństwo przestr...
Huawei Digital Power jako pierwszy na świecie uzyskał od TÜV Rheinland certyfikat bezpieczeństwa magazynów energ...
Rodzimy start-up rozwija technologię, bez której trudno wyobrazić sobie stworzenie nowoczesnych wyświetlaczy mik...
Mamy technologie i infrastrukturę, dzięki którym możemy stworzyć łączność bardzo mocno dostosowaną do potrzeb da...
Rolnicze innowacje mają odmienić aglomeracje za sprawą projektów „urban farming”. W Polsce jest z tym jednak pro...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas