Mobilny internet i naśladowcy Netfliksa napędzą polską rozrywkę

Za sprawą niezależnych internetowych telewizji i mobilnego dostępu do sieci rynek mediów i rozrywki w Polsce w latach 2019-2023 będzie powiększał się pod względem przychodów średnio co roku o 5 proc. – mówi prognoza firmy doradczej PwC. Jeśli ma rację, to za 5 lat sektor ten będzie uzyskiwać rocznie 14 mld dol.

Publikacja: 04.11.2019 21:10

PwC: prognozy dla rynku mediów i rozrywki w latach 2019-2023.

PwC: prognozy dla rynku mediów i rozrywki w latach 2019-2023.

Foto: PwC: prognozy dla rynku mediów i rozrywki w latach 2019-2023.

Eksperci PwC przedstawili w poniedziałek najnowsze prognozy dla polskiego rynku rozrywki i mediów w raporcie „Global Entertainment & Media Outlook 2019–2023”.  Przekonują w nim, że w najbliższych latach za wzrost przychodów tych dwóch sektorów odpowiadać będą przede wszystkim platformy OTT (over the top), takie jak Netflix, a od strony technologicznej – mobilny internet.

CZYTAJ TAKŻE: Cyfrowy Polsat i Discovery ze wspólną platformą OTT

Pozostało jeszcze 87% artykułu

Tylko 99 zł za rok.
Czytaj o tym, co dla Ciebie ważne.

Sprawdzaj z nami, jak zmienia się świat i co dzieje się w kraju. Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia, historia i psychologia w jednym miejscu.
Biznes Ludzie Startupy
Polki rewolucjonizują usługi krawieckie. Zrozumiały pokolenie Z i zarabiają
Biznes Ludzie Startupy
Ta aplikacja ochroni Polaków. Wykryje szkodliwe związki
Biznes Ludzie Startupy
Dotyk przez internet? Tak, to już możliwe, Polacy zbliżą narody
Biznes Ludzie Startupy
Polacy połączyli modę z AI. Na celowniku Stany Zjednoczone
Biznes Ludzie Startupy
Indeks strachu Trumpa. Ukraińcy w Polsce stworzyli narzędzie przewidujące przyszłość
Materiał Promocyjny
Lenovo i Motorola dalej rosną na polskim rynku