Reklama

„Irlandczyka” Netfliksa w 7 dni obejrzało ponad 26 mln osób

Popularny serwis zrobił wyjątek i pochwalił się oglądalnością, gdyż powszechnie wątpiono w powodzenie aż 3,5-godzinnego i bardzo tradycyjnego filmu Martina Scorsese. To kolejny sukces firmy, choć nie jest w stanie przyćmić aż 34 nominacji do Złotych Globów 2020.

Publikacja: 10.12.2019 23:00

„Irlandczyka” Netfliksa w 7 dni obejrzało ponad 26 mln osób

Foto: Netflix

„Irlandczyk” to opowieść gangsterska, w której obok Roberta De Niro występują Al Pacino, czy Joe Pesci. De Niro wciela się w rolę Franka Sheerana, weterana II wojny światowej, który zostaje mordercą na zlecenie mafii. W filmie zastosowano nową technologię komputerową, odmładzając De Niro o 50 lat. Film zdobył na Złotych Globach nominacje w pięciu kategoriach, podobnie jak „Pewnego razu… w Hollywood” Quentina Tarantino.

Jednak faworytem Złotych Globów, które mają być wręczone 5 stycznia w Los Angeles, jest inny obraz Netfliksa „Historia małżeńska” Noaha Baumbacha, opowieść o małżeństwie Nicole (Scarlett Johansson) i Charliem (Adam Driver), które walczy między sobą o prawa do opieki nad synem. Film otrzymał aż sześć nominacji w tym m.in. dla najlepszego dramatu, najlepsza aktor i aktorka w dramacie oraz najlepszy scenariusz.

Tylko 19 zł miesięcznie przez cały rok.

Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Treści, którym możesz zaufać.

Reklama
Biznes Ludzie Startupy
Projekt AE-001. Polacy chcą zrewolucjonizować leczenie alergii
Materiał Promocyjny
Bank Pekao uczy cyberodporności
Biznes Ludzie Startupy
Nadchodzą szybsze i precyzyjne diagnozy. Polacy zaprzęgają AI do medycyny
Biznes Ludzie Startupy
Potężny inwestor z USA stawia na polskie roje dronów. AI sercem projektu
Patronat Rzeczpospolitej
Znamy laureatów e-Commerce Polska Awards 2025!
Materiał Promocyjny
Stacje ładowania dla ciężarówek pilnie potrzebne
Biznes Ludzie Startupy
Huawei Seeds for the Future: pięcioro studentów z Polski w technologicznym sercu Chin
Materiał Promocyjny
Transformacja energetyczna: Były pytania, czas na odpowiedzi
Reklama
Reklama