Bufet dla psów w czasach zarazy. Nie trzeba iść do sklepu po karmę

Ogony już merdają. PsiBufet w maju uruchomi nowy zakład produkcji karmy i rozszerzy funkcjonalność internetowej platformy.

Publikacja: 21.04.2020 01:05

Bufet dla psów w czasach zarazy. Nie trzeba iść do sklepu po karmę

Foto: Piotr Malecki/Bloomberg

PsiBufet, startup oferujący świeżą karmę dla psów, ma ambicję podbić drugi pod względem wielkości rynek czworonogów w Europie. To Polska. Psów jest u nas ponad 7,5 mln, a Piotr Wawrysiuk, współtwórca spółki, chce zagospodarować nową niszę. – Ten rynek szybko się zmienia. Tak jak większość z nas zaczyna przykładać większą wagę do jakości jedzenia, które spożywa, tak samo coraz większa liczba właścicieli psów chce im dostarczać żywność dopasowaną do ich potrzeb. Dzięki nam mogą to robić bez wychodzenia z domu – mówi Wawrysiuk.

Tylko 99 zł za rok.
Czytaj o tym, co dla Ciebie ważne.

Sprawdzaj z nami, jak zmienia się świat i co dzieje się w kraju. Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia, historia i psychologia w jednym miejscu.
Biznes Ludzie Startupy
Polki rewolucjonizują usługi krawieckie. Zrozumiały pokolenie Z i zarabiają
Biznes Ludzie Startupy
Ta aplikacja ochroni Polaków. Wykryje szkodliwe związki
Biznes Ludzie Startupy
Dotyk przez internet? Tak, to już możliwe, Polacy zbliżą narody
Biznes Ludzie Startupy
Polacy połączyli modę z AI. Na celowniku Stany Zjednoczone
Biznes Ludzie Startupy
Indeks strachu Trumpa. Ukraińcy w Polsce stworzyli narzędzie przewidujące przyszłość
Materiał Promocyjny
Lenovo i Motorola dalej rosną na polskim rynku