Bufet dla psów w czasach zarazy. Nie trzeba iść do sklepu po karmę

Piotr Malecki/Bloomberg

Ogony już merdają. PsiBufet w maju uruchomi nowy zakład produkcji karmy i rozszerzy funkcjonalność internetowej platformy.

PsiBufet, startup oferujący świeżą karmę dla psów, ma ambicję podbić drugi pod względem wielkości rynek czworonogów w Europie. To Polska. Psów jest u nas ponad 7,5 mln, a Piotr Wawrysiuk, współtwórca spółki, chce zagospodarować nową niszę. – Ten rynek szybko się zmienia. Tak jak większość z nas zaczyna przykładać większą wagę do jakości jedzenia, które spożywa, tak samo coraz większa liczba właścicieli psów chce im dostarczać żywność dopasowaną do ich potrzeb. Dzięki nam mogą to robić bez wychodzenia z domu – mówi Wawrysiuk.

CZYTAJ TAKŻE: Pakiet medyczny dla psa? Warszawski startup wywęszył okazję

Startup opracował intuicyjną platformę internetową do zamówień. Wystartuje w przyszłym miesiącu. – Do maja wszystko co będzie trzeba zrobić, to wejść na naszą stronę i odpowiedzieć na kilka pytań dotyczących pupila, a my stworzymy idealnie dopasowaną dla niego dietę. Cena żywienia dla najmniejszych ras rozpoczyna się już od 6,90 zł za dzień – tłumaczy prezes PsiegoBufetu.

Rynek karm dla psów rośnie – w latach 2019–2023 rocznie dynamika ma sięgać ponad 4 proc. Wysoki potencjał branży dostrzegli inwestorzy. W pierwszej fazie finansowania PsiBufet zebrał ponad 1,6 mln zł. To spory sukces, tym bardziej że rozwój startupu zdecydowały się wesprzeć jeden z globalnych liderów w kategorii świeżej karmy dla psów firma Butternut Box, a także fundusz Kogito Ventures i tzw. aniołowie biznesu, związani m.in. z takimi spółkami jak PackHelp, Tesla, Google czy Groupon.

PsiBufet zamierza zebrane fundusze przeznaczyć na stworzenie nowego zakładu produkcyjnego, pozwalającego na przygotowanie posiłków dla ponad 15 tys. czworonogów. Startup, który działa od 2016 r., wprowadził innowacyjną usługę indywidualnego porcjowania i wysyłania do klientów karmy w cyklach od dwóch do czterech tygodni. – Dania spełniają normy Europejskiego Stowarzyszenia Producentów Karm dla Zwierząt Domowych, nie zawierają konserwantów, sztucznych utrwalaczy i zboża. Dodatkowo karmy są monobiałkowe i mają 55 proc. mięsa. Resztę stanowią warzywa, owoce, oleje, zioła i suplementy witaminowo-mineralne – wylicza prezes PsiegoBufetu.

CZYTAJ TAKŻE: Nowa gra. Polska firma proponuje tresurę psów

Jak zaznacza, oferta jest innowacyjna z jeszcze innego powodu – cechuje ją przyjazny system subskrypcji. Chodzi o cykliczne dostawy w celu zapewnienia ciągłości żywienia. – PsiBufet daje swobodę wyboru w zakresie płatności. Klienci mogą podpiąć kartę, dokonywać przedpłat na konto lub płacić przy odbiorze – dodaje Wawrysiuk.

Tagi:

Mogą Ci się również spodobać

Zegarek Amazona oceni nasz nastrój. I to wykorzysta

Amerykański potentat planuje wprowadzenie przenośnej wersji popularnego asystenta głosowego Alexa, która wykryje nastrój użytkownika ...

Facebook gra na dwa fronty

Kilka dni temu Facebook poinformował o zamknięciu wielu kont i stron internetowych powiązanych z ...

Szef AliExpress: Dzięki blogerom będziemy Polakom kojarzyć się z modą

Polska to dla nas pewnego rodzaju brama do innych rynków europejskich, widzimy tu wielki ...

Gigantyczna kara dla Google`a

Komisja Europejska nałożyła 1,49 mld euro kary na Google za praktyki ograniczające konkurencję w ...

W 2020 roku państwo przeniesie się do chmury

Resort cyfryzacji szykuje centralny przetarg na budowę systemu gromadzenia danych. Już za kilka miesięcy ...

Oscary 2020: Netflix największym przegranym

Produkcje tej najpopularniejszej platformy streamingowej zgarnęły jedynie dwie statuetki, choć nominacje zdobyły aż w ...