Reklama
Rozwiń
Reklama

Programmatic, nowy król marketingu. Czas na personalizację

Wydatki na reklamę kupowaną w modelach programatycznych systematycznie rosną.

Publikacja: 27.07.2020 16:09

Programmatic, nowy król marketingu. Czas na personalizację

Foto: Shutterstock

W 2020 r. aż 69 proc. wszystkich kampanii cyfrowych będzie realizowanych przy pomocy technologii programmatic w porównaniu z 65 proc. w roku ubiegłym. Kwoty też działają na wyobraźnię: wydatki na programmatic wyniosą w 2020 r. blisko 127 mld dolarów, a w przyszłym roku będzie to o 20 mld dolarów więcej – prognozuje firma analityczna Zenith.

Jak Europejczycy kupują powierzchnię reklamową w sieci? Okazuje się, że 70 proc. reklam typu display oraz połowa reklam wideo nabywana jest w modelu programatycznym – wynika z raportu IAB.

Pozostało jeszcze 86% artykułu

RP.PL i The New York Times w pakiecie za 199zł!

Kup roczną subskrypcję w promocji Black Month - duet idealny i korzystaj podwójnie!

Zyskujesz:

- Roczny dostęp do The New York Times, w tym do- News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

- RP.PL- twoje rzetelne i obiektywne źródło najważniejszych informacji z Polski i świata z dodatkową weekendową porcją błyskotliwych tekstów, wnikliwych analiz i inspirujących rozmów w ramach magazynu PLUS MINUS.

Reklama
Biznes Ludzie Startupy
Polak znów triumfuje w konkursie Dysona. Jego wynalazek ratuje rzeki
Materiał Promocyjny
Aneta Grzegorzewska, Gedeon Richter: Leki generyczne też mogą być innowacyjne
Biznes Ludzie Startupy
Polska AI pomoże naprawić zęby. Rewolucja w stomatologii?
Biznes Ludzie Startupy
Studia za granicą? Polski start-up otworzył do nich drzwi tysiącom
Biznes Ludzie Startupy
Projekt AE-001. Polacy chcą zrewolucjonizować leczenie alergii
Materiał Promocyjny
Osiedle Zdrój – zielona inwestycja w sercu Milanówka i… Polski
Biznes Ludzie Startupy
Nadchodzą szybsze i precyzyjne diagnozy. Polacy zaprzęgają AI do medycyny
Reklama
Reklama