Dziś „Dzień singla”, polski szał zakupów na chińskich serwisach

Dzień Singla został stworzony sztucznie tylko po to, aby konsumenci wydawali więcej. Z powodzeniem – rok temu wydano ponad 38 mld dol.

Publikacja: 10.11.2020 18:58

Livestreamer promuje produkty higieniczne online w czasie Dnia Singla

Livestreamer promuje produkty higieniczne online w czasie Dnia Singla

Foto: Qilai Shen/Bloomberg

Wielki festiwal zakupowy na chińskich serwisach zakupowych grupy Alibaba trwa dobę, jedynie cudzoziemcy kupujący na AliExpress mają dostęp do specjalnych promocji dłużej z racji różnicy czasu.

Z sondażu firmy Oliver Wyman wynika, że 86 proc. Chińczyków planuje podczas tegorocznego Dnia Singla wydać co najmniej tyle co rok temu lub więcej. Okolicznościowe promocje ogłasza także wiele polskich firm i sieci handlowych w naszym kraju jak CCC czy Media Markt.

Pozostało jeszcze 90% artykułu

9 zł za pierwszy miesiąc czytania RP.PL

Rzetelne informacje, pogłębione analizy, komentarze i opinie. Treści, które inspirują do myślenia. Oglądaj, czytaj, słuchaj.

Biznes Ludzie Startupy
Polskie e-translatory robią furorę na CES 2025. Ta technologia odmieni komunikację
Biznes Ludzie Startupy
Polskie drony podbiją Europę? Ten start-up wybiera się na giełdę i w... kosmos
Biznes Ludzie Startupy
Zagadka polskich start-upów. Świetne pomysły, ale kiedy zaczną podbijać świat?
Biznes Ludzie Startupy
Start-upy 2025. O tych polskich projektach może być wkrótce głośno
Materiał Promocyjny
Kluczowe funkcje Małej Księgowości, dla których warto ją wybrać
Biznes Ludzie Startupy
Ten polski 18-latek stworzył system AI dla firm zbrojeniowych w USA
Materiał Promocyjny
Najlepszy program księgowy dla biura rachunkowego