Reklama
Rozwiń
Reklama

Polskie rozwiązanie w e-handlu. AI dostosuje ceny do konkurencji

Sopocki startup ma sposób na zwiększenie sprzedaży za pośrednictwem platformy Amazon. Pomoże Clipperon – sztuczna inteligencja zwiększająca marżę.

Publikacja: 05.01.2021 09:07

Polskie rozwiązanie w e-handlu. AI dostosuje ceny do konkurencji

Foto: Adobe Stock

Clipperon to system stworzony przez startup Nethansa, działający na polskim i niemieckim rynku e-commerce. Firma, specjalizująca się w kompleksowym prowadzeniu kont na Amazonie oraz automatyzacji sprzedaży na tej platformie, pozyskała w grudniu od inwestorów 8 mln zł na ekspansję zagraniczną oraz rozwój Clipperona (łącznie z poprzednimi rundami finansowania spółka pozyskała już 15 mln zł).

CZYTAJ TAKŻE: Sztuczna inteligencja z Polski ochroni granice sojusznika USA

RP.PL i The New York Times w pakiecie za 199zł!

Kup roczną subskrypcję w promocji Black Month - duet idealny i korzystaj podwójnie!

Zyskujesz:

- Roczny dostęp do The New York Times, w tym do- News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

- RP.PL- twoje rzetelne i obiektywne źródło najważniejszych informacji z Polski i świata z dodatkową weekendową porcją błyskotliwych tekstów, wnikliwych analiz i inspirujących rozmów w ramach magazynu PLUS MINUS.

Reklama
Biznes Ludzie Startupy
Polak znów triumfuje w konkursie Dysona. Jego wynalazek ratuje rzeki
Materiał Promocyjny
Czy polskie banki zbudują wspólne AI? Eksperci widzą potencjał, ale też bariery
Biznes Ludzie Startupy
Polska AI pomoże naprawić zęby. Rewolucja w stomatologii?
Biznes Ludzie Startupy
Studia za granicą? Polski start-up otworzył do nich drzwi tysiącom
Biznes Ludzie Startupy
Projekt AE-001. Polacy chcą zrewolucjonizować leczenie alergii
Materiał Promocyjny
Urząd Patentowy teraz bardziej internetowy
Biznes Ludzie Startupy
Nadchodzą szybsze i precyzyjne diagnozy. Polacy zaprzęgają AI do medycyny
Reklama
Reklama
REKLAMA: automatycznie wyświetlimy artykuł za 15 sekund.
Reklama