Reklama
Rozwiń

Udany debiut Answear.com. Czas na zagraniczną ekspansję

Z prawie 20-proc. przebitką wobec cenie w publicznej ofercie pierwotnej wystartowały notowania walorów Answear.com na warszawskiej giełdzie. Potem było już tylko lepiej.

Publikacja: 08.01.2021 10:10

Polacy coraz częściej kupują odzież w internecie

Polacy coraz częściej kupują odzież w internecie

Foto: Bloomberg

Dziś rano na warszawskiej giełdzie papierów wartościowych zadebiutowała spółka e-commerce Answear.com. Na otwarciu sesji akcję platformy odzieżowej założonej przez Krzysztofa Bajołka wyceniono na 29,9 zł, a prawo do akcji na 29,8 zł, czyli o prawie 20 proc. wyżej niż wyniosła cena w publicznej ofercie (25 zł).

To zachowanie zgodne z oczekiwaniami analityków, którzy – jak pisaliśmy – spodziewali się pozytywnego zachowania notowań po tym jak instytucje znegocjowały pierwotnie proponowaną cenę maksymalną (36,5 zł).

Już za 19 zł miesięcznie przez rok

Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.

Subskrybuj i bądź na bieżąco!

Biznes Ludzie Startupy
Niemcy rzucają wyzwanie tanim liniom lotniczym. Z Polski mają pojechać luksusowe nocne pociągi
Biznes Ludzie Startupy
Firmy będą wynagradzać za oglądanie ich reklam? Polacy szykują rewolucję
Biznes Ludzie Startupy
Twórca Spotify finansuje broń przyszłości. Ten tajemniczy start-up jest już wart miliardy
Biznes Ludzie Startupy
Latający skuter Polaka stał się hitem. Teraz pojawił się kolejny model
Biznes Ludzie Startupy
Digitalizacja musi wzmocnić ludzkie zespoły