Aplikacje fryzjerskie stają się polskim hitem

Po globalnym sukcesie Booksy powstaje kolejny produkt dla sektora, czyli Wpadaj.pl. Rozpoczyna od rynku fryzjersko-kosmetycznego, choć ma znacznie szersze plany – sport, gastronomię i inne dziedziny wymagające umawiania wizyt.

Publikacja: 21.06.2021 10:20

Z aplikacji Wpadaj.pl korzysta 1,4 tys. salonów health & beauty

Z aplikacji Wpadaj.pl korzysta 1,4 tys. salonów health & beauty

Foto: Dragana Gordic – shutterstock

W Polsce ok. 100 tys. firm określa swoją działalność jako świadczenie usług fryzjerskich czy kosmetycznych. Choć pandemia z pewnością spowodowała ogromne spadki w sektorze, to można oczekiwać pojawienia się nowych. Stąd nie dziwi wielki międzynarodowy sukces Booksy, które jako pierwsze pośredniczyło w umawianiu wizyt w tego rodzaju placówkach.

CZYTAJ TAKŻE: Polski Booksy podbija świat. Rekordowe wsparcie od Amerykanów

Pozostało jeszcze 90% artykułu

Tylko 99 zł za rok.
Czytaj o tym, co dla Ciebie ważne.

Sprawdzaj z nami, jak zmienia się świat i co dzieje się w kraju. Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia, historia i psychologia w jednym miejscu.
Biznes Ludzie Startupy
Polki rewolucjonizują usługi krawieckie. Zrozumiały pokolenie Z i zarabiają
Biznes Ludzie Startupy
Ta aplikacja ochroni Polaków. Wykryje szkodliwe związki
Biznes Ludzie Startupy
Dotyk przez internet? Tak, to już możliwe, Polacy zbliżą narody
Biznes Ludzie Startupy
Polacy połączyli modę z AI. Na celowniku Stany Zjednoczone
Biznes Ludzie Startupy
Indeks strachu Trumpa. Ukraińcy w Polsce stworzyli narzędzie przewidujące przyszłość
Materiał Promocyjny
Między elastycznością a bezpieczeństwem