Aktualizacja: 06.05.2025 19:15 Publikacja: 13.06.2021 23:09
Polska platforma rezerwacyjna podbija salony tatuażu. Celem startupu, który ją stworzył, jest szeroka ekspansja zagraniczna
Foto: Shutterstock
To rozwiązanie jest jak połączenie Ubera i Booksy, ale działające w ramach jednej, konkretnej niszy – rodzimy startup INKsearch.co postanowił wprowadzić świat tatuaży w XXI wiek. Na platformie można zarezerwować wizytę w studiu i umówić się na konsultację z tatuażystą, niezależnie od tego, czy chcemy zrobić to w Niemczech, Holandii, Francji, czy w innych ponad 30 krajach na świecie.
Od czasu, gdy fundusz KnowledgeHub zainwestował w warszawską spółkę 1 mln zł, start-up stworzony przez Mata Łagowskiego zrobił milowy krok w rozwoju.
Trzy Polki zdigitalizowały biznes oparty na igle i nitce, pokazując, że innowacją mogą być tradycyjne usługi kra...
Rodzima firma rozwija aplikację, która ma identyfikować w produktach przemysłowych szkodliwe substancje. Wystarc...
To rewolucja w świecie online – Polacy pracują nad technologią, która pozwoli poczuć uścisk dłoni rozmówców będą...
Połączyli modę i algorytmy sztucznej inteligencji – stworzyli unikalny produkt, po który sięgają internetowi twó...
Specjaliści od sztucznej inteligencji z Krakowa opracowali Trump Sentiment Index, darmowe narzędzie AI do śledze...
Lenovo jest liderem rynku komputerów PC w Polsce. Motorola jest tu jednym z liderów rynku smartfonów.
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas