NapoleonCat wprowadził obsługę Google Reviews

Polskie narzędzie do obsługi social media, NapoleonCat, umożliwia teraz klientom odpowiadanie na opinie pozostawiane przez użytkowników w Google. Nową funkcjonalność wykorzystuje już Biedronka.  

Od marca 2019 r. klienci NapoleonCat obok obsługi stron na Facebooku, Instagramie czy LinkedIn mogą z tego samego miejsca zarządzać recenzjami klientów w Google. Google Reviews to część narzędzia Google My Business – wizytówki firmy widocznej w głównej wyszukiwarce oraz na Google Maps.

Nowa usługa jest szczególnie atrakcyjna dla firm posiadających rozbudowane sieci restauracji, sklepów czy oddziałów. Jednym z pierwszych klientów, którzy uzyskali dostęp do nowej funkcjonalności jest sieć sklepów spożywczych Biedronka.

Biedronka ma niemal 3 tysiące lokalizacji, które w samym styczniu 2019 zebrały ponad 47 tysięcy recenzji na Google Maps. Dzięki NapoleonCat możemy sprawnie monitorować i obsługiwać wszystkie lokalizacje z jednego miejsca” – wyjaśnia Artur Pluta, Senior Digital Marketing Manager w Jeronimo Martins

Wizytówka w Google My Business ma wpływ nie tylko na to jak szybko potencjalni klienci trafiają na informacje o firmie, ale także na podejmowane przez nich decyzje. Według badań serwisu Podium aż 93% klientów podejmuje decyzje zakupowe w oparciu o opinie innych użytkowników.

W przeciwieństwie do komentarzy pod postami, opinie klientów o firmie pozostawiane przez użytkowników w Google czy na Facebooku na stałe wpisują się w wizerunek marki. Dla firm posiadających fizyczne placówki, Google Reviews mają często większe znaczenie niż interakcje na facebookowym wallu. Wprowadziliśmy obsługę Google Reviews, bo chcemy, aby klienci NapoleonCat mogli z jednego miejsca zarządzać całym wizerunkiem swojej firmy w mediach społecznościowych. – mówi Grzegorz Berezowski, założyciel i CEO NapoleonCat.

Sprawne moderowanie recenzji klientów oceniających lokalne biznesy i oddziały jest ważne nie tylko z punktu widzenia budowania reputacji. Aktywne zarządzanie wizytówką firmy w Google My Business ma wpływ na lepsze pozycjonowanie firmy, zwłaszcza w lokalnych wynikach wyszukiwania.

NapoleonCat to platforma do zarządzania komunikacją marketingową w mediach społecznościowych dostępna w modelu SaaS. Swoim klientom udostępnia stale aktualizowane narzędzia do moderacji dyskusji, analityki efektywności działań reklamowych oraz raportowania. Dostęp do aplikacji pozwala na zarządzanie obecnością marek w najważniejszych serwisach społecznościowych takich jak Facebook, Instagram, YouTube i Twitter. NapoleonCat jest jedynym oficjalnym polskim Partnerem Marketingowym Facebooka.

Mogą Ci się również spodobać

Miliony na polski lek dla koni

Wrocławska firma biotechnologiczna, która pracuje nad przełomowymi lekami biologicznymi dla zwierząt, dostała 5,1 mln ...

Duńska armia stawia na graczy. Wyróżniają się zdolnościami

Duńskie siły zbrojne poszukują wśród graczy nowych pilotów, dowódców lotów i operatorów radarów. Zatrudnienie ...

Amerykanie próbują zdusić chińskie ambicje technologiczne

Huawei coraz mocniej zaczyna odczuwać sankcje wprowadzone przez administrację Donalda Trumpa. Wygląda na to, ...

Świetne wyniki Google i Amazona. W Apple zawiodły iPhone`y

Największe amerykańskie spółki technologiczne wypracowały lepsze przychody w okresie lipiec-wrzesień. Mimo tego, ich notowania ...

Nadchodzi apokalipsa zombie. Vivid Games odkrywa karty

Bydgoska spółka podała daty premier „Zombie Blast Crew” oraz „Gravity Rider Zero”. W tym ...

Technologiczni giganci inwestują miliardy w biura i kampusy

Google będzie miał nową siedzibę w Nowym Jorku i snuje plany ogromnego miasteczka-kampusu w ...