NapoleonCat wprowadził obsługę Google Reviews

Polskie narzędzie do obsługi social media, NapoleonCat, umożliwia teraz klientom odpowiadanie na opinie pozostawiane przez użytkowników w Google. Nową funkcjonalność wykorzystuje już Biedronka.  

Od marca 2019 r. klienci NapoleonCat obok obsługi stron na Facebooku, Instagramie czy LinkedIn mogą z tego samego miejsca zarządzać recenzjami klientów w Google. Google Reviews to część narzędzia Google My Business – wizytówki firmy widocznej w głównej wyszukiwarce oraz na Google Maps.

Nowa usługa jest szczególnie atrakcyjna dla firm posiadających rozbudowane sieci restauracji, sklepów czy oddziałów. Jednym z pierwszych klientów, którzy uzyskali dostęp do nowej funkcjonalności jest sieć sklepów spożywczych Biedronka.

Biedronka ma niemal 3 tysiące lokalizacji, które w samym styczniu 2019 zebrały ponad 47 tysięcy recenzji na Google Maps. Dzięki NapoleonCat możemy sprawnie monitorować i obsługiwać wszystkie lokalizacje z jednego miejsca” – wyjaśnia Artur Pluta, Senior Digital Marketing Manager w Jeronimo Martins

Wizytówka w Google My Business ma wpływ nie tylko na to jak szybko potencjalni klienci trafiają na informacje o firmie, ale także na podejmowane przez nich decyzje. Według badań serwisu Podium aż 93% klientów podejmuje decyzje zakupowe w oparciu o opinie innych użytkowników.

W przeciwieństwie do komentarzy pod postami, opinie klientów o firmie pozostawiane przez użytkowników w Google czy na Facebooku na stałe wpisują się w wizerunek marki. Dla firm posiadających fizyczne placówki, Google Reviews mają często większe znaczenie niż interakcje na facebookowym wallu. Wprowadziliśmy obsługę Google Reviews, bo chcemy, aby klienci NapoleonCat mogli z jednego miejsca zarządzać całym wizerunkiem swojej firmy w mediach społecznościowych. – mówi Grzegorz Berezowski, założyciel i CEO NapoleonCat.

Sprawne moderowanie recenzji klientów oceniających lokalne biznesy i oddziały jest ważne nie tylko z punktu widzenia budowania reputacji. Aktywne zarządzanie wizytówką firmy w Google My Business ma wpływ na lepsze pozycjonowanie firmy, zwłaszcza w lokalnych wynikach wyszukiwania.

NapoleonCat to platforma do zarządzania komunikacją marketingową w mediach społecznościowych dostępna w modelu SaaS. Swoim klientom udostępnia stale aktualizowane narzędzia do moderacji dyskusji, analityki efektywności działań reklamowych oraz raportowania. Dostęp do aplikacji pozwala na zarządzanie obecnością marek w najważniejszych serwisach społecznościowych takich jak Facebook, Instagram, YouTube i Twitter. NapoleonCat jest jedynym oficjalnym polskim Partnerem Marketingowym Facebooka.

Mogą Ci się również spodobać

10 lat ekonomii współdzielenia. Co poszło nie tak?

Ekonomia współdzielenia wzbogaciła tradycyjną gospodarkę. Zamiast kupować produkt, kupujemy usługę. Niestety, średnie wynagrodzenie w ...

Amazon bierze się za podróbki

Amazon udostępni organom ścigania więcej danych na temat osób próbujących sprzedać podrobione towary za ...

Samsung ma problem. Sprzedaż i zyski runęły

Nie tylko Apple nie zaliczy minionego kwartału do udanych. Koreański konkurent podał swoje wyniki ...

YouTube uderza w przeciwników szczepienia dzieci

Platforma zablokowała reklamy przy materiałach tzw. ruchu antyszczepionkowego – zarówno chodzi o pojedyncze filmy ...

Dzieci były zmuszane do składania urządzeń Amazona po nocach

Dostawca giganta miał wykorzystywać pracę dzieci wbrew przepisom. Amazon „prowadzi pilne dochodzenie”. Podobnie jak ...

Jego dron zagrał w „Niezniszczalnych 3”, teraz Polak zbudował latający czołg

Założona przez konstruktora Witolda Mielniczka podrzeszowska firma B-Technology uruchomiła właśnie produkcję innowacyjnego drona Xerall ...