Reklama
Rozwiń
Reklama

Kompetencje nie mają płci

Brak dostatecznej wiary w swoje siły u kobiet jest w znacznym stopniu spowodowany uwarunkowaniami społecznymi, kulturowymi i religijnymi. Chęć zmiany tej sytuacji oznacza więc konieczność szerszego zrozumienia potrzeby takiej zmiany.

Publikacja: 14.09.2021 17:51

Uczestniczki debaty poświęconej wspieraniu rozwoju kompetencji cyfrowych kobiet nie tylko stawiały d

Uczestniczki debaty poświęconej wspieraniu rozwoju kompetencji cyfrowych kobiet nie tylko stawiały diagnozę obecnej sytuacji, ale też wskazywały konkretne rozwiązania, by ją zmienić

Foto: mat. pras.

Nasz świat, co szczególnie unaoczniła pandemia, został zdominowany przez nowe technologie. Jak odnajdują się w nich kobiety? Czym się wyróżnia aktywność cyfrowa Polek na tle mieszkanek Unii Europejskiej? Czy kobiety są grupą potrzebującą szczególnego wsparcia w tym zakresie? Jak obecnie wygląda to wsparcie, a jak powinno wyglądać – na szczeblu państwowym, samorządowym, biznesowym? To tylko niektóre z zagadnień, o jakich dyskutowały ekspertki w trakcie debaty „Wspieranie rozwoju kompetencji cyfrowych kobiet”, która odbyła się w ramach forum Igrzyska Wolności 2021 „Nowa umowa społeczna” w Łodzi.

Pozostało jeszcze 87% artykułu

RP.PL i The New York Times w pakiecie!

Kup roczną subskrypcję w promocji Black Month - duet idealny i korzystaj podwójnie!

Zyskasz dodatkowo pełny dostęp do The New York Times na 12 miesięcy.

W pakiecie otrzymasz dostęp do NYT: News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

Reklama
Cyfryzacja
Klienci wymuszają cyfrową rewolucję w energetyce
Materiał Promocyjny
Aneta Grzegorzewska, Gedeon Richter: Leki generyczne też mogą być innowacyjne
Cyfryzacja
Irytujący internet? Ogromna liczba Polaków chce zniknąć z sieci
Cyfryzacja
Te kraje są najlepsze do zdalnej pracy. Duże zaskoczenie
Cyfryzacja
Litwa kusi Microsoft. Wyrasta Polsce rywal w IT
Materiał Promocyjny
Raport o polskim rynku dostaw poza domem
Cyfryzacja
Polska bezpłatna aplikacja pomoże znaleźć nocleg uchodźcom
Materiał Promocyjny
Manager w erze AI – strategia, narzędzia, kompetencje AI
Reklama
Reklama