Rekordowe zakupy w Dzień Singla. Te produkty zaskoczyły

Podczas chińskiego festiwalu promocji i zakupów, który odbywa się corocznie 11 listopada dwie wiodące platformy e-commerce w Państwie Środka sprzedały towary o łącznej wartości 139 mld dol.

Publikacja: 12.11.2021 12:49

Rekordowe zakupy w Dzień Singla. Te produkty zaskoczyły

Foto: Bloomberg

Dzień Signla (ang. Singles Day) to odpowiednik zachodniego Czarnego Piątku (ang. Black Friday). Świętowanie Dnia Singla przypada na 11 listopada, jednak wiele platform uruchamia specjalne promocje już od początku listopada.

Historia Singles Day sięga 2009 r. kiedy Alibaba zorganizowała pierwszy festiwal zakupowy. Od tego czasu Dzień Singla przerodził się w szał zakupowy, do którego dołączyły także inne platformy e-commerce w Chinach, które oferują wysokie rabaty i promocje.

Dostęp na ROK tylko za 79zł z Płatnościami powtarzalnymi BLIK

Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
E-Commerce
Polskie e-biznesy zaproszone do rywalizacji o laury innowacji
Patronat Rzeczpospolitej
E-commerce 2025: raport Harbingers pokazuje, dlaczego content nie działa i jak AI zmienia zasady gry w SEO
E-Commerce
Klapa dostawczych robotów. Giganci wierzyli, że to przyszłość e-handlu
E-Commerce
Rewolucja w opakowaniach. Ekologiczne i same się naprawią
Materiał Promocyjny
Firmy, które zmieniły polską branżę budowlaną. 35 lat VELUX Polska
E-Commerce
Mimo inflacji na te produkty Polacy chcą zwiększyć wydatki