Awatar i wirtualna przymierzalnia. Tym nas kusi e-commerce

Platformy handlu internetowego i e-sklepy prześcigają się w pomysłach na przyciągnięcie klientów oraz skłonienie ich do zakupów. Ma być przede wszystkim wygodnie. A w osiągnięciu tego pomagają najnowsze technologie.

Publikacja: 30.08.2022 17:03

Awatar i wirtualna przymierzalnia. Tym nas kusi e-commerce

Foto: Adobe Stock

CCC sięgnęło właśnie po technologię 3D, która pozwala użytkownikom zakupowej aplikacji „przymierzyć” wirtualnie dowolne buty z e-sklepu. Wystarczy jedynie apka i aparat w telefonie komórkowym. Dzięki przymierzalni 3D w aplikacji CCC klienci na żywo mogą zobaczyć jak będą wyglądać w wybranej parze. - Kupując obuwie online, często zastanawiamy się, czy będą one pasować do ubrań, które posiadamy w szafie, jak będą prezentować się na naszych nogach. Dzisiaj, dzięki przymierzalni 3D, możemy to w łatwy i szybki sposób sprawdzić - bez wychodzenia z domu - mówi Aleksandra Koclejda, Mobile App Marketing Leader w CCC.

„Rzeczpospolita” najbardziej opiniotwórczym medium października!

Rzetelne informacje, pogłębione analizy, komentarze i opinie. Treści, które inspirują do myślenia. Oglądaj, czytaj, słuchaj.

Czytaj za 9 zł miesięcznie!
E-Commerce
Klapa dostawczych robotów. Giganci wierzyli, że to przyszłość e-handlu
E-Commerce
Rewolucja w opakowaniach. Ekologiczne i same się naprawią
E-Commerce
Mimo inflacji na te produkty Polacy chcą zwiększyć wydatki
E-Commerce
W ten sposób robimy teraz zakupy. Zaskakująca statystyka
E-Commerce
Amazon wprowadza Prime Day do Polski. Zakupowe okazje
Materiał Promocyjny
Nest Lease wkracza na rynek leasingowy i celuje w TOP10