CCC sięgnęło właśnie po technologię 3D, która pozwala użytkownikom zakupowej aplikacji „przymierzyć” wirtualnie dowolne buty z e-sklepu. Wystarczy jedynie apka i aparat w telefonie komórkowym. Dzięki przymierzalni 3D w aplikacji CCC klienci na żywo mogą zobaczyć jak będą wyglądać w wybranej parze. - Kupując obuwie online, często zastanawiamy się, czy będą one pasować do ubrań, które posiadamy w szafie, jak będą prezentować się na naszych nogach. Dzisiaj, dzięki przymierzalni 3D, możemy to w łatwy i szybki sposób sprawdzić - bez wychodzenia z domu - mówi Aleksandra Koclejda, Mobile App Marketing Leader w CCC.
Po uruchomieniu apki i skierowaniu aparatu smartfona na stopy lub nasze odbicie w lustrze na ekranie zobaczymy wybrany produkt dopasowany do naszych stóp. W tej cyfrowej ofercie jest około 100 par butów. Ale ma być ich znacznie więcej.
Aplikacja mobilna CCC jest jedną z najbardziej popularnych w Polsce - została pobrana już ponad 9 mln razy, Jest dostępna na ośmiu rynkach (w Polsce, Czechach, Słowacji, Rumunii, Austrii, Grecji, Bułgarii i Węgrzech). Swój potencjał online dzięki nowym technologiom wykorzystać chce też Media Markt. Sieć sklepów z elektroniką wdrożyła właśnie awatara. Chodzi o wirtualnego asystenta na facebookowym profilu marki. To pierwsze tego typu rozwiązanie w Polsce. Firma nazywa go wirtualnym influencerem, bo ma dzielić się wiedzą technologiczną i wspierać użytkowników w obszarze nowych rozwiązań. Magdalena Nafalska-Knieć, Brand Strategy and Marketing Planning Manager w MediaMarktSaturn Polska, tłumaczy, że to cyfrowa postać wykreowana na człowieka.
Czytaj więcej
Amazon przedstawił nową, eksperymentalną funkcję do Alexy. Asystent głosowy ma naśladować głosy zmarłych krewnych użytkowników. Bajkę może opowiedzieć dziecku zmarła babcia.
- Zależy nam na budowaniu i utrzymywaniu trwałych relacji z użytkownikami nowych technologii, kreowaniu jak najlepszych doświadczeń zarówno w kontaktach z naszą marką, jak i nowoczesną elektroniką. Dlatego właśnie stworzyliśmy postać MediaMarka – mówi Nafalska-Knieć.