Boom na słuchawki. Szczególnie jedna kategoria

mat. pras.

Sprzedaż urządzeń audio, zwłaszcza tych na– i dousznych, wystrzeliła. Jak wynika z danych firmy TP Vision, która odpowiada za sprzęty tej kategorii marki Philips, w Europie szczególnie widoczny jest boom na słuchawki dla miłośników sportu.

W konsekwencji w pandemicznym 2020 r. dział Philips Sounds podwoił swoją sprzedaż. W Polsce sprzedaż TP Vision w ujęciu wartościowym skoczyła rok do roku o 33 proc., a w segmencie słuchawek firma odnotowała wzrost na poziomie aż 85 proc.

Co ciekawe, pandemia sprzyjała także popytowi na telewizory. Wartościowo sprzedaż tych urządzeń Philipsa nad Wisłą wzrosła o 4 proc. Jednak na rynku europejskim w przypadku odbiorników w technologii OLED popyt skoczył aż o jedną piątą. Zainteresowanie telewizorami OLED+ w tym czasie wzrosło z kolei aż o ponad 300 proc. W sumie w ciągu ostatnich pięciu lat sprzedaż urządzeń marki Philips TV & Sounds wzrosła o imponujące 40 proc. – podaje TP Vision, która ma fabrykę TV w Gorzowie Wlkp.

Tagi:

Mogą Ci się również spodobać

Koniec z PIN do bankomatów. Rozwiązanie Intela

Intel zaprezentował RealSense ID, który może zastąpić dotychczasowy system dostępu do bankomatów za pomocą ...

Specjalny zapach odstraszy gwałciciela

Holenderski startup znalazł sposób na walką z przemocą seksualną. Firma Invi z Rotterdamu wypuściła ...

Milion składanych Samsungów

Rewolucyjne telefony, zapewne z powodu astronomicznie wysokich cen, trafią na rynek w próbnej serii. ...

Bogaci się miliard dolarów miesięcznie. Dzięki koronawirusowi

Najbogatszy mieszkaniec Singapuru ma powody do zadowolenia. Wartość jego firmy rośnie jak na drożdżach ...

Miliard złotych na zrzutki online. Smartfony rządzą

Rynek tzw. finansowania społecznościowego szybko rośnie. Według prognoz większość takich transakcji w sieci rodacy ...