Boom na słuchawki. Szczególnie jedna kategoria

mat. pras.

Sprzedaż urządzeń audio, zwłaszcza tych na– i dousznych, wystrzeliła. Jak wynika z danych firmy TP Vision, która odpowiada za sprzęty tej kategorii marki Philips, w Europie szczególnie widoczny jest boom na słuchawki dla miłośników sportu.

W konsekwencji w pandemicznym 2020 r. dział Philips Sounds podwoił swoją sprzedaż. W Polsce sprzedaż TP Vision w ujęciu wartościowym skoczyła rok do roku o 33 proc., a w segmencie słuchawek firma odnotowała wzrost na poziomie aż 85 proc.

Co ciekawe, pandemia sprzyjała także popytowi na telewizory. Wartościowo sprzedaż tych urządzeń Philipsa nad Wisłą wzrosła o 4 proc. Jednak na rynku europejskim w przypadku odbiorników w technologii OLED popyt skoczył aż o jedną piątą. Zainteresowanie telewizorami OLED+ w tym czasie wzrosło z kolei aż o ponad 300 proc. W sumie w ciągu ostatnich pięciu lat sprzedaż urządzeń marki Philips TV & Sounds wzrosła o imponujące 40 proc. – podaje TP Vision, która ma fabrykę TV w Gorzowie Wlkp.

Tagi:

Mogą Ci się również spodobać

Dzięki PayEye za sushi zapłacisz tęczówką

Wrocławski fintech wdraża biometryczne płatności. Dzięki nim, aby zatwierdzić transakcję, wystarczy oko. Nową technologię ...

Bartek Brzeski, Huawei Enterprise Business Group: Big data kluczem do sukcesu firm

Big data dotychczas kojarzona była przede wszystkim ze zbieraniem przez wielki biznes danych konsumenckich. ...

Elektryczna taksówka z Niemiec już w powietrzu

Lilium, niemiecki startup, który pracuje nad latającą taksówką będącą w stanie rozpędzić się do ...

Amerykanie czyszczą internet z chińskich firm i aplikacji

Amerykański Departament Stanu ogłosił rozszerzenie programu „Czystej Sieci” mającego za zadanie ochronę amerykańskich sieci ...

Wysyp globalnych hitów

W ostatnich tygodniach na świecie obserwujemy rekordową liczbę premier gier wideo. Rynek gier wideo ...

Są już smartfony, są telewizory, Samsung wziął się za… gaśnice

Spółka należąca do koncernu Samsung wprowadziła na rynek niezwykłą wazę, która może też w ...