Reklama

Za paliwo zapłacisz telefonem przy dystrybutorze

Aplikacja Orlen Pay ma odpowiadać na wszystkie potrzeby kierowcy, a w konsekwencji ułatwiać interakcję z usługami i produktami Orlenu.

Publikacja: 14.05.2018 21:00

Za paliwo zapłacisz telefonem przy dystrybutorze

Foto: materiały prasowe

Rz: Orlen zapowiadał szerokie udostępnienie rozwiązania, które umożliwi płacenie za paliwo za pomocą telefonu bez konieczności wizyty w kasie. Co się z nim dzieje?

Tomasz Gniewek, dyrektor Biura Rozwoju Sprzedaży Paliw PKN Orlen: Wkrótce udostępnimy klientom nowy system płatności mobilnych Orlen Pay, który umożliwi zakup paliwa bezpośrednio przy dystrybutorze. Zakończyliśmy fazę testów i przygotowujemy się do pełnego wdrożenia. Mamy już doświadczenie w tej kwestii, bo od 2016 roku działa nasza aplikacja mFLOTA skierowana do osób prowadzących działalność gospodarczą. Teraz chcemy wyjść naprzeciw oczekiwaniom klientów indywidualnych. Oznacza to, że każda osoba, która pobierze aplikację, dokona rejestracji użytkownika i zaakceptuje regulamin, będzie mogła zapłacić za paliwo przy dystrybutorze. Obserwujemy trendy rynkowe i nietrudno zauważyć, że dziś liczy się przede wszystkim czas, a dokładniej sposoby na jego zaoszczędzenie. Nowa aplikacja odpowiada na te potrzeby.

Tylko 19 zł miesięcznie przez cały rok.

Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Treści, którym możesz zaufać.

Reklama
Gadżety
Apple ogłasza koniec barier językowych. Ale to Polacy byli pierwsi
Materiał Promocyjny
W poszukiwaniu nowego pokolenia prezesów: dlaczego warto dbać o MŚP
Gadżety
Polacy kupią iPhone'a 17? Na razie na potęgę szukają „starego” modelu
Gadżety
Polacy zaskoczyli. Choć nowy iPhone nadchodzi, wolą starszy model
Gadżety
Google z nowymi smartfonami AI. Koncern zaskoczył składanym urządzeniem
Materiał Promocyjny
Stacje ładowania dla ciężarówek pilnie potrzebne
Gadżety
Apple szykuje szklaną rewolucję. Wyciekł niezwykły projekt iPhone'a
Materiał Promocyjny
Bank Pekao uczy cyberodporności
Reklama
Reklama