Aktualizacja: 22.11.2024 01:23 Publikacja: 05.09.2022 16:37
Lenovo wprowadza okulary, które mają zastąpić dowolny duży ekran. Posłużą do pracy, ale i rozrywki.
Foto: lenovo
Firma zaprezentowała swój produkt na targach IFA. W praktyce to wyświetlacz mikro-OLED zamknięty w obudowie w kształcie, który ma sprawdzić się w pracy (nikt nie podejrzy, co akurat piszemy) czy gier wideo. Serwisy streamingowe – dzięki temu rozwiązaniu – będzie można swobodnie oglądać w miejscach publicznych (w pociągu czy w poczekalni w przychodni). Glasses T1 współpracują z systemami Android, Windows, MacOS oraz iOS.
Gadżet, który gwarantuje obraz Full HD i odświeżanie na poziomie 60 Hz (ma też wbudowane głośniki), wyposażono w wymienne nakładki na nos oraz regulowane zauszniki. – Dzięki Lenovo Glasses T1 użytkownicy mają do dyspozycji przenośny, zapewniający prywatność, duży ekran, a także mogą czerpać więcej korzyści ze swoich telefonów i laptopów – podkreśla Eric Yu, senior vice president w Lenovo.
Popyt na tzw. technologię ubieralną w przyszłym roku skoczy o 20 proc. – wieszczą eksperci. Napędem mają być już nie tylko smartwatche, ale też inteligentne okulary i pierścienie.
Nieużywane telefony komórkowe, zamiast leżeć zakurzone na półce lub w piwnicy, mogą stać się urządzeniami pełniącymi różne użyteczne funkcje. Niektóre modele można też sprzedać za duże kwoty.
Amazon mocno zaskoczył fanów czytników e-booków. I to nie tylko dlatego, że przypadkowo pokazał właśnie całą rodzinę nowych urządzeń Kindle, które wkrótce mają mieć swoją premierę. Jest kilka technologicznych perełek.
Eksplodujące pagery, które zabiły lub raniły tysiące bojowników libańskiego Hezbollahu, zwróciły ponownie uwagę na te zapomniane już urządzenia. A co dzieje się z innymi gadżetami, które biły rekordy popularności dekady temu?
Europejczycy są coraz bardziej przekonani, że mogą wpłynąć na ochronę klimatu poprzez zmianę codziennych nawyków
Tamagotchi znów przeżywa swoje wielkie chwile i notuje rosnącą sprzedaż. Japońska zabawka w kształcie jajka, w której mieszka wirtualne zwierzątko, była jednym z największych hitów lat 90.
Eksperci z firmy Cushman & Wakefield ogłosili listę najdroższych ulic na świecie. Na czele tym razem znalazło się jedno z miast Europy. W ten sposób przerwana została dominacja nowojorskiej Piątej Alei.
Redakcja znanego na całym świecie słownika Cambridge wybrała słowo 2024 roku. Zdaniem ekspertów jego popularność pokazuje rosnącą w społeczeństwach popularność afirmacji.
Spowolnienie na rynku dóbr luksusowych sprawia, że czołowe marki poszukują dla siebie nowych, lukratywnych nisz. Czy okażą się tak atrakcyjne jak chcieliby tego potentaci branży luksusowej?
Mieszka w Zambii, jest po 80, a jej efektowne stylizacje od pewnego czasu robią coraz większą furorę w mediach społecznościowych, udowadniając, że wiek to tylko liczba. O fenomenie Margret Choli rozpisują się zachodnie media, ostatnio stylowa seniorka udzieliła wywiadu serwisowi BBC.
Niemiecka supermodelka Heidi Klum, która od ponad 30 lat odnosi sukcesy w swoim zawodzie, w jednym z wywiadów powiedziała, jak reagowała na złośliwe uwagi ze strony projektantów dotyczące jej sylwetki. Jakie miała podejście do restrykcyjnych diet?
Generacja Z nie ma problemu ze zmianą pracy i miejsca zamieszkania, aby zarabiać więcej - tak wynika z najnowszego raportu H&R Block 2024 Outlook on American Life. Przedstawiciele tego pokolenia nieustannie poszukują też dodatkowych źródeł zarobku.
Czy produkty marek luksusowych stały się za drogie? Przedstawiciel jednego z czołowych włoskich domów mody nie szczędzi słów krytyki pod adresem swojej branży.
Popyt na tzw. technologię ubieralną w przyszłym roku skoczy o 20 proc. – wieszczą eksperci. Napędem mają być już nie tylko smartwatche, ale też inteligentne okulary i pierścienie.
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas