Aktualizacja: 10.03.2025 02:46 Publikacja: 05.09.2022 16:37
Lenovo wprowadza okulary, które mają zastąpić dowolny duży ekran. Posłużą do pracy, ale i rozrywki.
Foto: lenovo
Firma zaprezentowała swój produkt na targach IFA. W praktyce to wyświetlacz mikro-OLED zamknięty w obudowie w kształcie, który ma sprawdzić się w pracy (nikt nie podejrzy, co akurat piszemy) czy gier wideo. Serwisy streamingowe – dzięki temu rozwiązaniu – będzie można swobodnie oglądać w miejscach publicznych (w pociągu czy w poczekalni w przychodni). Glasses T1 współpracują z systemami Android, Windows, MacOS oraz iOS.
Gadżet, który gwarantuje obraz Full HD i odświeżanie na poziomie 60 Hz (ma też wbudowane głośniki), wyposażono w wymienne nakładki na nos oraz regulowane zauszniki. – Dzięki Lenovo Glasses T1 użytkownicy mają do dyspozycji przenośny, zapewniający prywatność, duży ekran, a także mogą czerpać więcej korzyści ze swoich telefonów i laptopów – podkreśla Eric Yu, senior vice president w Lenovo.
W piątek rusza sprzedaż nowego iPhone’a – chodzi o jego budżetową wersję, która ma kusić fanów marki z mniej zasobnym portfelem. Statystyki Google Trends pokazują, że haczyk rzucony przez Apple nad Wisłą chwycił.
Koreański koncern po raz 19. został światowym numer jeden na rynku telewizorów. Od 21 lat Samsung jest też najchętniej wybieraną marką telewizorów w Polsce.
AI Pin firmy Humane zapisze się w historii technologii jako jedna z najbardziej spektakularnych porażek gadżetów wszech czasów, obok Seagwaya, Fire Phone’a Amazona czy Apple Newton. Pieniądze straciły tysiące użytkowników. Ale sama idea jeszcze nie zginęła.
Koncern z Cupertino szuka sposobu na zwiększenie przychodów. Kluczem może okazać się wprowadzany właśnie na rynek iPhone 16e, adresowany do użytkowników z mniej zasobnym portfelem.
Suzuki to nie tylko cenione samochody i motocykle, ale też i wielokrotnie nagradzane silniki zaburtowe. Dział Marine japońskiej marki obchodzi okrągłe urodziny.
Koreański producent, który dominuje na rynku smartfonów, przedstawi nowe urządzenia serii Galaxy, która jest największym rywalem iPhone'ów Apple'a. Szykuje też inne gadżety, które mogą wyznaczyć trendy na 2025 rok.
Sen jest niezbędny, by organizm się zregenerował. Jednak przedstawiciele pokolenia Z coraz częściej są gotowi z niego częściowo rezygnować, bo nie starcza im czasu na realizację własnych pasji czy zdobywanie nowych umięjętności. Popularność trendu „od piątej do dziewiątej” pokazuje, że mamy do czynienia z nowym zjawiskiem wśród młodych ludzi.
Reed Hastings zbił miliardowy majątek jako współtwórca Netfliksa, ale od dwóch lat nie zarządza już tą firmą. Poświęcił się za to innym projektom biznesowym. Jednym z nich jest ośrodek narciarski, bo sporty zimowe to jego pasja. „Wiem, że dla Europejczyków prywatne narciarstwo brzmi źle, ale w USA jest inaczej” – mówi w rozmowie z „Financial Times”.
Z H&M współpracowały najbardziej znane domy mody, wystarczy wymienić takie marki jak Balmain, Versace, Stella McCartney czy Comme des Garçons. Tej wiosny kolekcję dla szwedzkiego giganta zaprezentuje polska projektantka Magda Butrym. To pierwsza tego typu współpraca polskiego projektanta czy projektantki z H&M.
Dwa i pół roku temu wydawało się to niewykonalne, ale udało się – Adidas sprzedał ostatnią parę butów marki Yeezy rapera Kanye'ego Westa. W ten sposób niemiecki koncern ostatecznie pożegnał się z projektem, który przez długi czas przynosił ogromne pieniądze, by następnie nieoczekiwanie stać się potężnym kamieniem u szyi.
W kampaniach znanych marek odzieżowych zazwyczaj pojawiają się znane modelki albo aktorki. Sportsmenki biorą w nich udział znacznie rzadziej. W tym gronie znalazła się Angelika Wątor, czołowa polska szablistka, która właśnie została bohaterką kampanii reklamowej amerykańskiej marki Guess.
Czołowy francuski dom mody zamierza rozszerzyć swoją ofertę. Jeszcze w tym roku w butikach Louis Vuitton na całym świecie pojawi się nowość – kosmetyki do makijażu. To ma być jeden ze sposobów na spowolnienie na rynku dóbr luksusowych, z którymi borykają się czołowi europejscy gracze segmentu dóbr luksusowych.
Nigdy nie chciała być tylko „żoną Romana Polańskiego”. Pytana o problemy z prawem reżysera, odpowiadała: „to nie moja sprawa”. Jednak od czasu, gdy aresztowano go w Szwajcarii, robi wszystko, by przywrócić jego dobre imię. Teraz promuje książkę męża, która ukazuje się 5 marca.
2024 nie był łatwym rokiem dla firm z branży luksusowej, ale nie wszyscy mówią o rozczarowaniu i spadkach sprzedaży. Włoska marka Miu Miu, „młodsza siostra” słynnej włoskiej Prady, wyrasta na nową perłę w koronie koncernu Prada Group.
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas