Apple się złamał? Nowy iPad ma być już składany

Wygląda na to, że koncern z logo nadgryzionego jabłka szykuje rewolucję w swoich urządzeniach. A na pierwszy ogień zmian może pójść tablet firmy z Cupertino. Urządzenia ze składanymi ekranami wprowadzili już najwięksi rywale.

Publikacja: 26.02.2023 00:29

Prezes Apple Tim Cook może zamknąć usta malkontentom. Od ośmiu lat koncern nie wdrożył żadnej nowej

Prezes Apple Tim Cook może zamknąć usta malkontentom. Od ośmiu lat koncern nie wdrożył żadnej nowej kategorii produktów i nawet wśród fanów marki coraz głośniej mówi się o spadku kreatywności firmy.

Foto: shutterstock

Jak podaje serwis Gigadgets, gigant otrzymał właśnie patent na składane ekrany. Według doniesień wkrótce światło ujrzeć może zatem składany iPad.

W 2001 r. zaprezentowany został pierwszy iPod, w 2007 r. – iPhone, trzy lata później – iPad, zaś w 2015 r. – Apple Watch. Od ośmiu lat koncern nie wdrożył żadnej nowej kategorii produktów i nawet wśród fanów marki coraz głośniej mówi się o spadku kreatywności firmy. Składane ekrany mogą zamknąć usta malkontentom. Według ustaleń Gigadgets pierwsze iPady tego typu mają trafić na rynek w I kwartale 2024 r. Byłoby to pierwsze urządzenie w portfolio Apple’a z elastycznym wyświetlaczem. Podobne rozwiązania w ofercie mają już chińskie brandy, jak Huawei, Lenovo czy Xiaomi, a także koreański Samsung (np. smartfon Galaxy Z Fold4).

79 zł za rok czytania RP.PL

O tym jak szybko zmienia się świat. Ameryka z nowym prezydentem. Chiny z własnymi rozwiązaniami AI. Co się dzieje w kraju przed wyborami. Teraz szczególnie warto wiedzieć więcej. Wyjaśniamy, inspirujemy, analizujemy

Gadżety
Samsung szykuje bat na iPhone'a? To będzie starcie gigantów
Materiał Promocyjny
Przed wyjazdem na upragniony wypoczynek
Gadżety
Wielki sukces inteligentnych pierścieni. Tę technologię pokochały gwiazdy
Gadżety
Pielucha dla heavymetalowców wyprzedała się w 24 godziny. Idealna na koncert
Gadżety
Ekran na całą ścianę. Jak telewizory XXL podbijają polskie domy
Gadżety
Gdzie na zakupy w Cyber Monday? Polacy ruszyli po gadżety czy wyjazdy turystyczne