Reklama

Kevin znów sam w domu. 6 mln odsłon w dwa dni

Macaulay Culkin, odtwarzający rolę Kevina, wrócił niej po 28 latach, reklamując Google Assistant.

Publikacja: 20.12.2018 14:38

Kevin znów sam w domu. 6 mln odsłon w dwa dni

Foto: google.com

Nie tylko w Polsce silny jest sentyment do filmu „Kevin sam w domu”, murowanego punktu wigilijnej ramówki. Choć film z 1990 r. trudno uznać za arcydzieło, to jednak powodzenie produkcji było i jest na tyle duże, że warto do niej wracać także w reklamach.

Postanowił na tym skorzystać Google kręcąc reklamę swojej usługi Assistant właśnie w konwencji tej produkcji, reżyserowanej przez Chrisa Columbusa.

Już za 19 zł miesięcznie przez rok

Jak zmienia się świat i Polska. Jak wygląda nowa rzeczywistość polityczna po wyborach prezydenckich. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Czytaj, to co ważne.

Reklama
Globalne Interesy
Firmy coraz częściej odwracają się od AI. W cenie znów człowiek, ale może być za późno
Globalne Interesy
Ekstrawagancki król danych znów na szczycie. Ze swojej wyspy rzuca wyzwanie Muskowi
Globalne Interesy
Zaskakujący bojkot Spotify. Artyści usuwają muzykę
Globalne Interesy
Kwaśne jabłko po premierze. Apple straciło ponad 100 mld dol. przez nowego iPhone'a
Globalne Interesy
Telekomunikacja kręgosłupem cyfrowej przyszłości. Europa chce postawić na gigantów
Reklama
Reklama