Tylko 19 zł miesięcznie przez cały rok.
Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.
Treści, którym możesz zaufać.
Aktualizacja: 18.09.2025 20:48 Publikacja: 01.04.2019 17:03
Mark Zuckerberg, twórca i dyrektor generalny Facebooka
Foto: Bloomberg
Facebook co chwilę zaskakuje użytkowników kolejnymi nowościami, ale też chce pokazać swoją otwartość na ich potrzeby, zwłaszcza obecnie, kiedy dotyka go zmasowana krytyka w kwestii m.in. ochrony prywatności. Firma wprowadza opcję, dzięki której można się dowiedzieć, dlaczego widzimy ten, a nie inny wpis czy link w aktualnościach. Skorzystanie z tej opcji jest też bardzo proste, wystarczy kliknąć w trzykropek obok treści, aby sięgnąć do opcji „Dlaczego to widzę?” Facebook wówczas wytłumaczy, dlaczego ta reklama trafiła właśnie do nas, a także kto ją opublikował.
Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.
Treści, którym możesz zaufać.
Nvidia rzuca koło ratunkowe Intelowi, inwestując 5 mld dol. To strategiczne posunięcie, które może na zawsze zmi...
Już w 2028 roku na Księżycu ma ruszyć wydobycie helu-3 – gazu, który może przyspieszyć rozwój komputerów kwantow...
Huawei chwali się „najpotężniejszym na świecie” klastrem chipów AI, podczas gdy Nvidia mierzy się z rosnącymi pr...
AI miała zastąpić ludzi i obniżyć koszty. Tymczasem statystyki są zatrważające: ponad 80 proc. projektów sztuczn...
Regulator internetu w Chinach wprowadził zakaz kupowania chipów Nvidii przez największe firmy technologiczne, w...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas