Aktualizacja: 11.05.2025 10:18 Publikacja: 31.10.2019 09:44
Foto: Bloomberg
“Na polityczny przekaz trzeba sobie zasłużyć, a nie tylko go kupić” – tłumaczy w serii tweetów prezes Twittera. Zakaz politycznych reklam wejdzie w życie 22 listopada – tydzień wcześniej Twitter zaktualizuje swoją politykę. Decyzja wejdzie w życie niecały rok przed kolejnymi wyborami prezydenckimi w USA, które przypadają na 3 listopada 2020 r.
CZYTAJ TAKŻE: Zadziwiające praktyki Twittera. Popularni użytkownicy zalani reklamami
Aircar 2 – znany pod tą nazwą pojazd, wyprodukowany u naszych południowych sąsiadów – potrafi zmieniać swoją kon...
Na początku przyszłego tygodnia południowokoreański koncern pokaże swojego najnowszego smartfona. Mowa o Galaxy...
Bill Gates zadeklarował, że do 2045 roku przekaże najuboższym niemal cały swój majątek – 200 mld dolarów. Ostro...
USA naciskają na kraje objęte cłami, aby korzystały z usług sieci Starlink Elona Muska. Są rządy, które wierzą,...
Poniedziałek 5 maja jest ostatnim dniem funkcjonowania pierwszej aplikacji, która umożliwiła darmowe rozmowy tel...
W debacie o rynku pracy nie można zapominać o człowieku. Ideałem dla większości pozostaje umowa o pracę, ale technologie i potrzeba elastyczności oferują nowe rozwiązania.
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas