Reklama

Twitter kończy z politycznymi reklamami. A prezes wchodzi w nowy biznes

Jack Dorsey, założyciel i prezes Twittera, ogłosił, że platforma kończy z reklamami politycznymi i zostają zakazane na jego platformie.

Publikacja: 31.10.2019 09:44

Twitter kończy z politycznymi reklamami. A prezes wchodzi w nowy biznes

Foto: Bloomberg

“Na polityczny przekaz trzeba sobie zasłużyć, a nie tylko go kupić” – tłumaczy w serii tweetów prezes Twittera. Zakaz politycznych reklam wejdzie w życie 22 listopada – tydzień wcześniej Twitter zaktualizuje swoją politykę. Decyzja wejdzie w życie niecały rok przed kolejnymi wyborami prezydenckimi w USA, które przypadają na 3 listopada 2020 r.

CZYTAJ TAKŻE: Zadziwiające praktyki Twittera. Popularni użytkownicy zalani reklamami

Już za 19 zł miesięcznie przez rok

Jak zmienia się świat i Polska. Jak wygląda nowa rzeczywistość polityczna po wyborach prezydenckich. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Czytaj, to co ważne.

Reklama
Globalne Interesy
Spekulacyjna bańka w sztucznej inteligencji. Przebudzenie będzie bolesne
Globalne Interesy
Wojna handlowa USA – Chiny nabiera tempa. Pekin blokuje amerykańskiego giganta
Globalne Interesy
Ekstrawagancki król danych znów na szczycie. Ze swojej wyspy rzuca wyzwanie Muskowi
Globalne Interesy
Cios w OpenAI i Teslę. Gigant e-handlu pokazał „przełomową” AI i humanoida
Globalne Interesy
Firmy coraz częściej odwracają się od AI. W cenie znów człowiek, ale może być za późno
Reklama
Reklama