Aktualizacja: 11.05.2025 04:53 Publikacja: 15.12.2019 20:44
Foto: Bloomberg
W ostatnich dwóch kwartałach Uber odnotował rekordową stratę odpowiednio 5,2 oraz 1,2 mld dol. Spółka jest pod dużą presją. Jak chcecie przekonać rynek, że potraficie zarabiać?
Wytyczenie drogi do rentowności biznesu było jednym z kluczowych celów naszej spółki. Jeżeli spojrzymy na główną działalność Ubera, czyli współdzielenie przejazdów, w tym obszarze osiągnęliśmy już w III kwartale br. zysk EBTIDA. Co więcej, jesteśmy dumni z osiągnięcia wzrostu na innych naszych produktach, za każdym razem przy niższym koszcie pozyskiwania użytkowników. Dla przykładu – globalnie przychody Uber Eats w ujęciu rok do roku wzrosły o 64 proc., do 645 mln dol. To pokazuje, że nasze marki potrafią budować mocne pozycje, zyskiwać w świadomości użytkowników, a w konsekwencji – osiągać pozycję lidera.
Aircar 2 – znany pod tą nazwą pojazd, wyprodukowany u naszych południowych sąsiadów – potrafi zmieniać swoją kon...
Na początku przyszłego tygodnia południowokoreański koncern pokaże swojego najnowszego smartfona. Mowa o Galaxy...
Bill Gates zadeklarował, że do 2045 roku przekaże najuboższym niemal cały swój majątek – 200 mld dolarów. Ostro...
USA naciskają na kraje objęte cłami, aby korzystały z usług sieci Starlink Elona Muska. Są rządy, które wierzą,...
Poniedziałek 5 maja jest ostatnim dniem funkcjonowania pierwszej aplikacji, która umożliwiła darmowe rozmowy tel...
W debacie o rynku pracy nie można zapominać o człowieku. Ideałem dla większości pozostaje umowa o pracę, ale technologie i potrzeba elastyczności oferują nowe rozwiązania.
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas